Jo[ke] Posted August 31, 2024 Posted August 31, 2024 Ik heb een Vespa px125 waarvan ik de motor zou willen inbouwen in mijn vespa vnb. Heeft er al iemand zoiets gedaan? Gaat/past dit? Welke dingen moet ik dan allemaal bestellen om dit te kunnen doen? Hoe zit het voor de conversie naar de 8" wielen? Bedankt!
designo Posted August 31, 2024 Posted August 31, 2024 Ja, px blok in vnb rijdt perfect en past zonder aanpassingen aan chassis. Maar met wat geld kun je het vnb blokje perfect op hetzelfde niveau brengen. Verkoop px compleet en steek die centen in je vnb blok. conversie naar 8 inch is velg , rem- mechaniek en stofplaat overbrengen naar je px blok. of 2 de mogelijkheid, blok niet aanpassen en 10 inch behouden en vervolgens voorvork aanpassen of conversie velgen steken… ps: 8 inch kun je eigenlijk niet echt remmen noemen. Spreek uit ervaring… Bodemvrijheid op 8 inch in combinatie met px uitlaat gaf bij mij weinig bodemvrijheid… uiteindelijk 4.00x8 inch banden gestoken. ps. Is een T5 blok bij mij,
Frederik9111 Posted August 31, 2024 Posted August 31, 2024 Pinasco heeft een hele leuke 190cc setup voor VNB. Mits creatief dremelwerk haal je’r relatief eenvoudig 16-17pk uit. Pinasco en Sip hebben vandaag remsystemen met heul prima remprestaties.
Recommended Posts