Jump to content
Vespaforum.be

Bevestiging pootscharnieren vnb


Ed75

Recommended Posts

Posted

Voor de opbouw van een VNB1T werd een nieuwe bodemplaat ingelast. Kan me iemand op weg helpen met wat foto's of afmetingen waar het enige gat per pootscharnier zou moeten komen in het frame?image.thumb.png.22dffa34a1fbb5a3c58ecee7ebbfca8f.png

Posted

Deze zijn Idd voor een vnb1. 
Gemonteerd met maar 2 bouten. En de poot is maar 15mm. Ik zou kiezen voor het latere type. Buis van 20mm en wordt gemonteerd met 4 bouten. Veel sterker en ook beter voor je chassis. 

  • Like 1
Posted

ik heb een VNB gehad met dit systeem en de twee bevestigingspunten van de bok werden echt een zwakke plek in het frame, ik ondersteun de suggestie om voor de upgrade naar 4 punts bevestiging te gaan!

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...