vespajean007 Posted August 27, 2024 Posted August 27, 2024 Hallo, Mijn voorwiel schuurt tegen de vork met als gevolg dat de band aan de zijkant verslijt. Lagers heb ik vervangen alsook de velg is nieuw...zonder resultaat... Wat te doen.. Vespa gl 1964 20240827_144224.mp4
Michel_V Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 Welk type GL? normaal komt er aan zo’n as weinig aan. Zit de rechter lager helemaal teneinde? Deze wordt aangedrukt door de bolle moer en afstandsring. Kijk ook of de afstandsring tussen de as en het lager is gemonteerd. Dikwijls blijft die bij demontage achter in het oude vet. En bij montage vergeten ze die te plaatsen. Grt Michel
designo Posted August 28, 2024 Posted August 28, 2024 Lost zichzelf op zou ik zeggen… verschillende banden van dezelfde maat hebben ook andere soort vorm… misschien gewoon eens ander merk of type band monteren
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now