RoBoT Posted August 16 Share Posted August 16 Na het rijden over een putdeksel vandaag is mijn LML125 automatica stilgevallen, hij wil niet meer starten, startmotor draait maar er gebeurd niets, iemand een idee wat dit kan zijn en of dit eventueel makkelijk zelf te fiksen is? Gaskabel is nog intakt, het lijkt of er iets losgesprongen is… CECC14A2-A009-4DA9-9AA7-B98A38E81CCE.mov 475531D1-708F-42F7-8B78-E88AC83072D0.mov Link to comment
RoBoT Posted August 16 Author Share Posted August 16 (edited) 18 minuten geleden, Frederik9111 zei: Bougiekop? Waar zit die ergens bij een lml, heb gezocht maar vind hem niet direct, youtube helpt me ook niet veel verder… Edited August 16 by RoBoT Link to comment
jeansprint Posted August 16 Share Posted August 16 (edited) Verstopt onder een kap aan de cilinder? Zo te zien op onderstaande foto, gaan zoeken aan de rechterzijde van het blokje. Edited August 16 by jeansprint Link to comment
RoBoT Posted August 16 Author Share Posted August 16 2 minuten geleden, jeansprint zei: Verstopt onder een kap aan de cilinder? Zo te zien op onderstaande foto, gaan zoeken aan de rechter zijde van het blokje. Thx! Ga ik morgen eens verder zoeken. Link to comment
RoBoT Posted August 16 Author Share Posted August 16 10 minuten geleden, jeansprint zei: Het is ene van 2017 dus dat zou het niet mogen zijn, morgen bougie zoeken 🤞 1 Link to comment
RoBoT Posted August 17 Author Share Posted August 17 Korte slang zat los, probleem opgelost 🤘 IMG_8784.mov 1 Link to comment
RoBoT Posted August 17 Author Share Posted August 17 Arf, te vroeg victorie gekraaid, dichtgemaakt en doet het weer niet meer… met heel veel moeite krijg ik hem in gang met de kickstarter maar valt na een halve minuut weer stil Link to comment
RoBoT Posted August 17 Author Share Posted August 17 Batterij opgeladen en start weer, oef, moet hem wel in leven houden, ralenti slecht afgesteld wss, was er helemaal uitgedraaid dus ik zal efkes moete zoeken hoe die nu weer juist werkte… 1 Link to comment
Recommended Posts