Maarten9000 Posted August 14 Share Posted August 14 Goeiedag iedereen, Ik heb zelf al wat zitten zoeken hier op het forum (en elders op het internet), maar ik vind nog niet exact wat ik nodig heb. Ik had graag in mijn vespa PX125 een USB-lader geïnstalleerd. Dit vooral met het doel dat ik lange afstanden met mijn Vespa kan rijden en mijn GSM als GPS kan gebruiken. Zonder lader zal hij de afstand nooit kunnen overbruggen. Ik ben zelf een nul wat betreft elektronica, dus daarom had ik graag wat hulp / advies van jullie gekregen. Zodus, mijn vraag: Wat raden jullie aan als lader en hoe installeer je deze het best? Alvast enorm bedankt voor jullie hulp! Link to comment
nero Posted August 14 Share Posted August 14 Je kan ook gewoon een "power bank" kopen en je GSM daarmee laden. Groetjes, nero. 1 Link to comment
ePit Posted September 29 Share Posted September 29 of je koopt een 12 volt DC-DC converter Link to comment
Frederik9111 Posted September 29 Share Posted September 29 Gaatje boren, gaatje vullen, rood op accu +, zwart op massa/chassis. Link to comment
Recommended Posts