Jump to content
Vespaforum.be

Faro basso, 1953, kickstart slipt door


Sjoerdo

Recommended Posts

Posted

De oude dame is bijna klaar nu, echter loop ik tegen het volgende probleem aan:

als ik wil kickstarten dan slipt de kickstart door, ik krijge hem niet door de compressie getrapt.

Ik vermoed dat dit doorslippen de koppeling is?

Iemand suggesties?

Posted

Als de koppelingskabel niet te hard is aangespannen, sterkere veren steken. 

Groetjes, nero. 

Posted

Ze doet hetzelfde met de koppelingskabel los, nieuwe veren it is dan. heb standaard pinasco veren gebruitk die mee werden geleverd. nog suggesties voor betere?

Posted

Is dit met de originele cilinder? Pinasco-veren zouden moeten volstaan. 

Als eens proberen kicken zonder koppelingsdeksel? Mogelijk is de duwpen te lang zodat de koppeling steeds ingedrukt is. 

Groetjes, nero. 

  • 2 weeks later...
Posted

Hoi Nero,

 

Het is de pinasco die werd aangeraden bij de 160CC conversie.

Ik zal eens proberen zonder koppelingsplaat!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...