Johanc Posted July 11, 2024 Posted July 11, 2024 https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-brommers/scooters-vespa/m2134776318-vespa-pk-50-opknapper uit 1960! verkoper gemaild maar ik heb er geen verstand van en ben een kneus zegt hij.
Frederik9111 Posted July 11, 2024 Posted July 11, 2024 Walk away. Fast & far. Money pit met foute papieren.
Niels_1977 Posted July 12, 2024 Posted July 12, 2024 Zal aardig wat geld tegenaan moeten om deze Vespa weer goed rijdend te krijgen. In de advertentie staat overigens 1990, niet 1960.
Johanc Posted July 13, 2024 Author Posted July 13, 2024 16 uren geleden, Niels_1977 zei: Zal aardig wat geld tegenaan moeten om deze Vespa weer goed rijdend te krijgen. In de advertentie staat overigens 1990, niet 1960. Zijn antwoord: Hij is gemaakt in Italië in 1960 staat op het papiertje en 1990 is hij in Nederland aan gekomen dus zeker bestaat pk50 in 1960 dus beter onderzoek over doen dankjewel alvast en fijne dag 3
nero Posted July 13, 2024 Posted July 13, 2024 https://scooterhelp.com/scooters/V5X3T.pk50xl.ele.html Groetjes, nero.
Gio Posted July 13, 2024 Posted July 13, 2024 Verre van de jaar 60, Zoek eens op bij de vespa modellen, kijk of deze model in de jaren 60 zit ? Trap er niet in , papier is niet juist ingevuld ! Volgens mij , waren vespa toen nog zonder pinkers op de baan . Is maar een voorbeeld.
Niels_1977 Posted July 13, 2024 Posted July 13, 2024 3 hours ago, Johanc said: Zijn antwoord: Hij is gemaakt in Italië in 1960 staat op het papiertje en 1990 is hij in Nederland aan gekomen dus zeker bestaat pk50 in 1960 dus beter onderzoek over doen dankjewel alvast en fijne dag Grapjas, een PK50 uit 1960 😂 PK’s werden geproduceerd van 1982 t/m 1993 als ik mij niet vergis, 1960 is dus onmogelijk. Wat wel zou kunnen, hij heeft de VIN van een oudere Vespa in het frame vd nieuwere PK gelast: Vespa niet kopen, op zoek naar een andere, er worden zeer regelmatig veel nettere PK’s aangeboden tegen normale bedragen.
SimonV74 Posted July 13, 2024 Posted July 13, 2024 Aan de foto's te zien is het een PK50XL2 net als de mijne. Dat is van de jaren 90.
Johanc Posted July 14, 2024 Author Posted July 14, 2024 Ik ben ook niet in de markt voor deze, hou meer van de vnb, sprint enz. Maar wilde jullie laten zien dat er rare vespaverkopers zijn.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now