Jump to content
Vespaforum.be

Een unieke pk50!


Johanc

Recommended Posts

Posted

Walk away. Fast & far. Money pit met foute papieren.

Posted

Zal aardig wat geld tegenaan moeten om deze Vespa weer goed rijdend te krijgen.

In de advertentie staat overigens 1990, niet 1960.

Posted
16 uren geleden, Niels_1977 zei:

Zal aardig wat geld tegenaan moeten om deze Vespa weer goed rijdend te krijgen.

In de advertentie staat overigens 1990, niet 1960.

Zijn antwoord: Hij is gemaakt in Italië in 1960 staat op het papiertje en 1990 is hij in Nederland aan gekomen dus zeker bestaat pk50 in 1960 dus beter onderzoek over doen dankjewel alvast en fijne dag

  • Haha 3
Posted

Verre van de jaar 60, 

Zoek eens op bij de vespa modellen,  kijk of deze model in de jaren 60 zit ? 

Trap er niet in , papier is niet juist ingevuld ! 

Volgens mij , waren vespa toen nog zonder pinkers op de baan . Is maar een voorbeeld.  

 

Posted
3 hours ago, Johanc said:

Zijn antwoord: Hij is gemaakt in Italië in 1960 staat op het papiertje en 1990 is hij in Nederland aan gekomen dus zeker bestaat pk50 in 1960 dus beter onderzoek over doen dankjewel alvast en fijne dag

Grapjas, een PK50 uit 1960 😂

PK’s werden geproduceerd van 1982 t/m 1993 als ik mij niet vergis, 1960 is dus onmogelijk.

Wat wel zou kunnen, hij heeft de VIN van een oudere Vespa in het frame vd nieuwere PK gelast: Vespa niet kopen, op zoek naar een andere, er worden zeer regelmatig veel nettere PK’s aangeboden tegen normale bedragen.

Posted

Aan de foto's te zien is het een PK50XL2 net als de mijne. Dat is van de jaren 90.

Posted

Ik ben ook niet in de markt voor deze, hou meer van de vnb, sprint enz. Maar wilde jullie laten zien dat er rare vespaverkopers zijn.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...