Hervé Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 Hallo, Zoek persoon die de carburator kan afstellen van mijn Vespa VGLA1 (1959). Liefst Regio Oostende. Grt Herve
Frederik9111 Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 Aan een carburator van die generatie valt niet veel af te stellen. Wat zijn de symptomen?
Hervé Posted May 22, 2024 Author Posted May 22, 2024 Hey Fredrik. Bij stationair draaien valt die stil. Regelen met de relantieknop maakt niets uit. Kan de niet bijregelen.
nero Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 Stationaire sproeier te klein of verstopt, regelvijs afgebroken (gaat de gasklep open als je de relantivijs in draait? ), ... Groetjes, nero.
Hervé Posted May 22, 2024 Author Posted May 22, 2024 Bedankt Nero voor de goede raad zal die allemaal eens kontroleren. Zal de carburator eens in een ionisatiebad reinegen. Ik hou je op de hoogte. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now