Jump to content
Vespaforum.be

Afstellen carburator


Hervé

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Zoek persoon die de carburator kan afstellen van mijn Vespa VGLA1 (1959). Liefst Regio Oostende.

Grt Herve

Posted

Aan een carburator van die generatie valt niet veel af te stellen. Wat zijn de symptomen?

Posted

Hey Fredrik.

Bij stationair draaien valt die stil. Regelen met de relantieknop maakt niets uit. Kan de niet bijregelen.

Posted

Stationaire sproeier te klein of verstopt, regelvijs afgebroken (gaat de gasklep open als je de relantivijs in draait? ), ...

Groetjes, nero. 

 

Posted

Bedankt Nero voor de goede raad zal die allemaal eens kontroleren. Zal de carburator eens in een ionisatiebad reinegen. Ik hou je op de hoogte.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...