janvw1300 Posted May 10, 2024 Posted May 10, 2024 beste leden, ik heb pk50xl automatic en heb een vraag ivm de wwerking van de olie pomp... wat doet het halve maantje op het grote tandwiel? de aandrijving snap ik ... dmv van de krukas worm/wormwiel overbrenging en de olie gaatjes kan ik ook nog thuisbrengen... maar het grote tand dat met een veer tegen het halve maantje draait? alvast bedanknt voor de reacties grts Jan
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now