Jump to content
Vespaforum.be

Benzinemeter + lampje in display


jukkie

Recommended Posts

Posted

Voor dochterlief een LX50 4T (2010) gekocht en ik moet zeggen rijd als een trein, maar na het starten gaat de benzinemeter omhoog en gaat het lampje van de rechterrichtingaanwijzer constant te branden. bij het bedienen van de richtingaanwijzer werkt het gewoon, maar deze problemenkomen alleen na het starten. Bij het omzetten van het contact zonder te starten blijft de benzine meter het juist aangeven en blijft dat lampje uit. Iemand een idee?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...