KevinBoer Posted October 1, 2025 Author Posted October 1, 2025 Heb er al meer voor elkaar gekregen, dit wordt mijn 4e keer RDW als de Vespa klaar is: 1e keer was een bmw uit 1985 waar een M5 blok en bak in was gegaan 2e keer was een honda MT5 die op kenteken moest 3e keer was een fiat 500 uit 1970 die op kenteken moest Ik ga ervanuit dat dit ook wel goed gaat komen 1
Thys Posted October 1, 2025 Posted October 1, 2025 Ik ben er twee weken geleden geweest, was mega zenuwachtig (want nog nooit gedaan en niet goedkoop). Viel allemaal reuze mee, er werd alleen gekeken naar de gegevens, staat van de motor, wielbasis, gewicht en VIN nummer. Het laatste was niet goed te lezen, dus kreeg een nieuw nummer ingeslagen à €55,00. De motor werd niet eens gestart, dus ik was zo klaar! 1
Tom1976 Posted October 3, 2025 Posted October 3, 2025 Heb hem zonet bij Maskes zien staan. Mooi man! En maar blinken!
KevinBoer Posted October 8, 2025 Author Posted October 8, 2025 Weer een update gekregen, Peter is goed bezig! 3
Thys Posted October 8, 2025 Posted October 8, 2025 Dat gaat niet lang meer duren voordat hij klaar is!
KevinBoer Posted November 1, 2025 Author Posted November 1, 2025 Gisteren weer een update van Maskes mogen ontvangen, we zijn er bijna 5 1
KevinBoer Posted January 13 Author Posted January 13 Klaar! Afgelopen zaterdag opgehaald, volgende week donderdag naar RDW en hopelijk daarna een kenteken! Ik zal de uitkomst hier delen volgende week 13 1
KevinBoer Posted April 20 Author Posted April 20 Inmiddels voorzien van een Nederlands kenteken! Keuring ging vanzelf, gelukkig keurmeesters getroffen die zo'n oude Vespa wel konden waarderen, dan is zo'n keuring vaak een stuk soepeler 3
Erikje Posted April 20 Posted April 20 1 uur terug, KevinBoer zei: Inmiddels voorzien van een Nederlands kenteken! Keuring ging vanzelf, gelukkig keurmeesters getroffen die zo'n oude Vespa wel konden waarderen, dan is zo'n keuring vaak een stuk soepeler Super! waar in NL kunnen we je tegenkomen?
KevinBoer Posted April 24 Author Posted April 24 Scooter staat in Zevenbergschen Hoek en ik woon in Zevenbergen, ver daarbuiten zal hij niet komen verwacht ik 1
Recommended Posts