Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa dealer(s)


cavalierslokeren

Aanbevolen berichten

Zoals mogelijks al gelezen in andere topics ben ik aan het uikijken om een vespa gts (abs) aan te kopen. Mogelijks wacht ik het autosalon nog af.

Volgende dealers zie ik op de site van Vespa. Zelf ben ik van Lokeren dus Gent - Bazel - Stekene komen het best uit als afstand voor onderhoud.

<<

<<

- negatief antwoord gekregen over ABS op de 250 gts

* ABS-systeem pakt vrij veel stroom. Nu moet u weten dat een 250cc-injectiemotor stilvalt als de batterijspanning onder de 12v komt. U wilt langere verplaatsingen doen, dus zal het probleem zich minder stellen, maar toch...

* Het geïntegreerd remsysteem op de gewone GTS250 geeft mij meer vertrouwen. Indien u daarbij de voorrem gebruikt wordt ong. een derde van de remkracht op het achterwiel gezet, en vice versa. Bedoeling is om te vermijden dat er een wiel blokkeert. Dit systeem geeft mij een veel beter 'aanvoelen' bij het remmen.

<<

<<

<<

<<

<<

<<

<<

<<

------ Fietshandelaar die schijn baar niet meespeelt met de zwaardere scooters ondervonden aan de reactie bij een bezoek ter plaatse.

<<

<<

Graag jullie advies ervaringen (pos/neg) en meer om een goede dealer te vinden, liefst in de regio.

Link naar reactie

Sommige dealers verdelen wel Piaggio, maar verkopen zelden motorscooters. Met deze optiek in gedachten, ga je best 'ns bij De Pauw langs en je snapt meteen waarom je best daar je Vespa koopt. Het is al Vespa wat de klok slaat daar... en Luc heeft me nog nooit onzin verteld. Soit, er zullen nog wel goeie dealers zijn, maar De Pauw staat bovenaan 'mijn' lijst.

Just my humble opinion.

Link naar reactie

Vader en zonen De Pauw zijn gekend, zelfs tot in Oostende. Regelmatig haal ik daar een onderdeel, wetende dat het goed materiaal is. Dikwijls krijgt ge nog een professionele tip om het onderdeel op de eenvoudigste manier te vervangen.

Als iets goed is mag het wel eens gezegd worden.

René

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...