mark Posted August 24 Share Posted August 24 ik verkoop mijn unieke Union Jack PX 200 van 1983. Volledig in orde en bolt als een droom. Link to comment
Frederik9111 Posted August 25 Share Posted August 25 Wordt dit weer een prijsraadspelletje? Of volgt er ook duidelijkheid? 6 Link to comment
mark Posted August 27 Author Share Posted August 27 Excuses, prijs vergeten vermelden : 6200€ Mark 1 Link to comment
Bowyer Posted August 27 Share Posted August 27 1 uur geleden, Frederik9111 zei: Oefeelsegdu? 🫢 Hij wil hem niet verkopen! 3 Link to comment
josse Posted August 28 Share Posted August 28 20 hours ago, mark said: Excuses, prijs vergeten vermelden : 6200€ Mark Kun je aangeven hoe je aan dat bedrag komt ? Link to comment
Vespaciao Posted August 28 Share Posted August 28 Het is niet omdat de PX 200 volledig in orde is en bolt als een droom...dat je daar dan ook "een droomprijs" voor moet vragen 😅 En zit er voor die "vriendenprijs" dan ook nog een "volle naftbak" bij ? 😜 5 Link to comment
mark Posted August 31 Author Share Posted August 31 Dank voor alle half komische, cynische en constructieve opmerkingen. Er niks van kennende heb ik me laten adviseren door een Engelse en Duitse maat. Maar heb eens geluisterd links en rechts en de prijs die ze vooropstelde is die van in UK en Duitsland maar hier is het inderdaad wat exuberant dus bijgesteld naar 5200€. Maar dat is het dan ook...geen gepingel. En als je geen interesse hebt onthoud je dan aub van commentaar. Thanks! Mark 7 Link to comment
Frederik9111 Posted September 1 Share Posted September 1 No offence, maar zelfs de helft daarvan zou al een wonder zijn voor een pré-Lusso 200 met 37456km op de teller (zonder verdere info omtrent recente motorrevisie e.d.). En nope; geen interesse, gewoon goed bedoeld advies. 4 Link to comment
Cult Posted September 1 Share Posted September 1 5200... das er nog los over, mo kom... suk6 met de verkoop 1 Link to comment
EriX Posted September 5 Share Posted September 5 Van uw maten moet ge het hebben, ah zo'n blaaskes wijsmaken... 1 4 Link to comment
Recommended Posts