Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw hierooo !


SvB

Aanbevolen berichten

Hé goedemorgen allemaal,

Ik wil mij even voorstellen, ik ben een oude man van 60 jaar met een jeugdig elan (hahahaha) ben gek op alles wat hard en snel gaat.
Hiervoor heb ik een snelle auto en sinds december vorig jaar een snelle scooter een Vespa 300 GTS.
Daarvoor jaren diverse Vespa's snorscooters gehad waarvan de laatste een Vespa Primavera Sprint Black Edition.
Toen de helmplicht voor snorscooters werd ingesteld heb ik een Vespa 300 GTS gekocht, dit omdat je nu verplicht een helm op moet en ik in het bezit ben van een motorrijbewijs.
Ik hoop hier wat meer kennis op te doen en te leren van wat projecten, een echte oude Vespa lijkt mij ook wel een keer wat.

Geniet van het mooie weer en je Vespa.
Groeten van Bassie 

  • Like 2
Link naar reactie

Hahahaha, precies !!
Genieten doen we zeker, ieder jaar ben ik ook op en rondom het Gardameer in Italië te vinden.
Rond het Gardameer rijden met een Vespa is echt geweldig, een aanrader voor een ieder en wel rechtsom rijden.
Op deze wijze heb je het Gardameer aan je rechterkant en dichtbij om leuke dingen te zien.
 

  • Like 1
Link naar reactie

Welkom Bassie, hard en snel is wel iets van vorige eeuw, tenminste in België overal max 70km en in de dorpen waar ik woon 30km. Kies je voor de snelwegen gaat het ook niet echt vooruit wanneer je in de file staat. Daarom heb ik voor een wat oudere PX125 gekozen die maximaal 80 haalt op twee kruiwagen wieltjes. 😉

mvg Arno 

Link naar reactie

Foto van de Vespa, zat een Akrapovic op.
Veel te veel kabaal vond ik, eraf gehaald en andere wielen gemonteerd van een MP3.
Nu blijven de lampjes van de ABS en de ASR branden, al tig keer geprobeerd te resetten.
Tot op heden zonder succes, wel jammer, vind de wielen super eronder.

20230607_120842.jpg

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...