Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie kan mij raad geven bij aankoop Vespa ape (of heeft er ene staan die je weg wil ;-)


wedz

Aanbevolen berichten

Hey mannen en vrouwen, ik ben wel eens met mensen gaan touren - was trouwens nen hele hoop toen 🙂  Ik rijd zelf ook al jaaaaaaaren met mijne favoriet, nu mijne 3de al onder mn gat en dat is nen gewoon basic Vespa px 125 de laatste de px komt van de Sam LambFindr, goeie eerlijke deal, ook prijs was hoe ik het ook in mn hoofd had dus de laatste aankoop was direct ook inorde en dag later al mee op de baan.. Nog proper gezet door de Kris(tian) de Colfmaeker dus ik vlieg gelijk een echte wesp zou moeten vliegen op straat, dank daarvoor mannen!       Maar ik zoek nu ne APE omdat ik iets van plan ben op kleine festivals, niet per se er ne foodtruck van te maken - ik wil m het liefste zo origineel mogelijk houden.

Dus wie is hier de APE kenner?  🙂   OF msss nog beter; WIE heeft er nog ene staan, mag wa werk aan zijn, da komt dan wel goed.

Tips, hints, t ga gene pizza worden maar enchiladas, tacos, burritos, Mole, El Pastor en ofcourse Mezscal, zonder da zedde mr nen halve vind ik , hehe.

Persoon die mij naar DEN ("eureka!!")   ... winnende APE die ik koop begeleid of paar goei tips geeft eet de rest van zn leven GRATIS in mijn TACO ape'ke, incl de mezscal! 🙂  Dus t zou tegen deze zomer al in actie mogen komen, ik heb nl alles al, behalve .... idd nen ape (volgens de italianen mtte ook "a'pee" zeggen en nie Ape zoals den aap - pas ook maar van een Italiaanse madam te horen gekregen 😉   Ge kunt me bereiken op guitarzandmore@outlook.be maar beter mne prive mail = wwedz@hotmail.com    Thanks alvast en aarzelt nie om efffe te mailen ofzo, of belt: 0473 818082 (wim weyts)   Muchos Gracias amigos! 

aangepast door wedz
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...