Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben Dave, woonachtig in Maasmechelen (Limburg). Na jaren motor te hebben gereden (behoudens de laatste jaren) wil toch weer iets hebben om te ontspannen. Ik heb vorig jaar mijn dochter een scooter gekocht voor haar 16de verjaardag. Soms leen ik hem eens en vind het eigenlijk wel geweldig zo een scooter alleen te traag en dat over fietspaden rijden is niet optimaal.

Ben dus eens gaan rondkijken maar het enige dat ik mooi en interessant vind is een Vespa GTS 250 of 300. Ben al na 2 gaan kijken maar was bij beide een paar zaken die ik wat minder mooi vond. Dus nog even de boel bekijken maar denk niet dat het 2 weken duurt voordat ik ene gekocht heb. Heb momenteel echt nood aan ontspanning.

Ik vind alleen de vraagprijzen van gebruikte wat aan de hoge kant en misschien dat ik dan wel een nieuwe koop, hoewel dan zit je weer met de diefstal... Ben er nog niet aan uit :)

In ieder geval wat kom ik hier doen. Als eerste was ik al een tijdje aan het lezen op het forum en veel interessante zaken al gelezen. Als tweede wil ik dadelijk graag bij 1 of meerdere clubs gaan om zodoende regelmatig toertjes te doen. Ook zou ik graag met de Vespa wel eens een vakantie willen doen, dacht met de vespa op de trein naar Italië of Oostenrijk en vanaf daar rijden, dus als iemand of meerdere interesse hebben hierin zou leuk zijn.

Fijne dag en misschien tot hoors hier op het forum! 

Groetjes Dave

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
Link naar reactie

Hey Dave, 

Welkom op het forum en veel plezier met je nieuwe hobby. Vespa is een verhaal apart. Eenmaal gebeten gaat het nooit meer weg. 
In Maasmechelen en omstreken heb je heel veel clubs. Je gaat je weg wel vinden op dat gebied. 

Ciao

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...