Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Embleem beenschild gl150 vla1t


Rob Habets

Aanbevolen berichten

Hallo,

mijn GL150 VLA1T, italiaanse productie uit '63, heeft in het beenschild 3 gaten voor de bevestiging van het "Vespa GL" embleem.

Ik ben al geruime tijd op zoek naar het juiste embleem met 3 pinnen.  De enige emblemen die ik te koop zie zijn de dunne plaatstalen emblemen met 11 nietjes en de "MISA" emblemen ven aluminium die Maskes/Vespafabriek levert. Deze passen dus niet. Ik heb ooit een afbeelding gevonden van het juiste embleem met 3 pinnen, maar niet de oorsprong ervan. Nu is een Vespa GT embleem gemonteerd, maar ik had toch graag het juiste gehad.

Tevens zitten 2 gaatjes in het achterspatbord, net zoals bij een GT voor het "Gran Turismo" embleem.

Zelf heb ik enkele aanbieders van het "Vespa GL" en "Gran Lusso" embleem gevonden in Indonesie, maar het is vrijwel onmogelijk om deze te bestellen.

Wie kan mij helpen?

IMG_20210207_161639.jpg.a904c97cabf01271c72c924d01516d9e.jpg

IMG20230507181916.jpg

IMG20230507181925.jpg

f41844541a33d0d99d2e4867531a8bef.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Dag Rob,

Dit is een link van een shop in Toulouse: https://destination-scooter.com/en/

Anders daar eens zien of ze iets hebben. Als je het niet vind op de shop kun je een mail sturen. Je krijgt snel reactie en ze doen de moeite om rond te kijken of ze ergens iets voor je kunnen vinden. Ze hebben veel New Old Stock stukken. Ik heb daar onderdelen gekocht voor mijn Motovespa. Binnen een week zijn ze geleverd.

Groeten Simon 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...