yag Geplaatst: 27 april 2023 Delen Geplaatst: 27 april 2023 Ik ben hier bezig alles te overlopen van een nieuwe aanwinst, op mijn gelijkrichter zijn er drie connectoren, een voor de massa en twee die open staan. De connector was niet verbonden en heb hem op de eerste positie gestoken en heb licht op de lampjes. Wat met de tweede positie? Link naar reactie
yag Geplaatst: 27 april 2023 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2023 (aangepast) Als ik meet heb ik ongeveer 5 volt, is de tweede positie reserve op de gelijkrichter, de blauwe die uit het blokje komt is geconnecteerd met de andere blauwe die verder loopt in het circuit en steken te samen op een klem op 1 positie. Gr, kurt 27 april 2023 aangepast door laserbong Link naar reactie
Niels_1977 Geplaatst: 27 april 2023 Delen Geplaatst: 27 april 2023 Wat is het vin nummer van je motor? Bij Sip kan je een kabelboom vinden die bij jou Vespa hoort, op dezelfde web pagina staat veelal het bijpassende schema, zo kan je makkelijk concluderen hoe alles aangesloten moet worden. Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 27 april 2023 Delen Geplaatst: 27 april 2023 26 minuten geleden, laserbong zei: Als ik meet heb ik ongeveer 5 volt, is de tweede positie reserve op de gelijkrichter, de blauwe die uit het blokje komt is geconnecteerd met de andere blauwe die verder loopt in het circuit en steken te samen op een klem op 1 positie. Gr, kurt Maakt niet uit. Allebei op 1 pin, of een blauwe op élk van de 2 linker pinnen, geeft hetzelfde effect, zolang de meest rechtse (massa) met het frame verbonden is. 5V is aan de lage kant. De regulator heeft z'n beste tijd gehad. Link naar reactie
yag Geplaatst: 27 april 2023 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2023 Ik dacht het wel dat deze connectoren intern te samen gekoppeld waren, zo ben ik zeker. Had het is uitgemeten en kwam op het zelfde resultaat uit. Ik was is aan het zien op sip maar kon de schema's niet vinden, blokje VSE1M19617. gr, kurt was ingelogd op een oude login. Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 27 april 2023 Delen Geplaatst: 27 april 2023 Aan de kabelboomkleuren te zien, zit er al een vereenvoudigde PX-style kabelboom in (zwart, blauw & groen (met een geel verlengstukje)). CDI en regulator lijken me correct aangesloten. Maar 5V is anderzijds onvoldoende. Isoleer de motor eens van de kabelboom. Ducati statoren leveren normaliter 14~60V AC (blauw en zwart uit de stator) afhankelijk van het toerental. If so: dan is er alvast niks mis met de stator. Link naar reactie
Niels_1977 Geplaatst: 27 april 2023 Delen Geplaatst: 27 april 2023 (aangepast) 1 hour ago, yag said: VSE1M19617 1 hour ago, yag said: Ik dacht het wel dat deze connectoren intern te samen gekoppeld waren, zo ben ik zeker. Had het is uitgemeten en kwam op het zelfde resultaat uit. Ik was is aan het zien op sip maar kon de schema's niet vinden, blokje VSE1M19617. gr, kurt was ingelogd op een oude login. Mits het motornummer klopt, heb je een Rally 200 motor. (of vroege P200E?) Of het blok hoort niet bij het frame, heb je evt ook het frame nummer? 27 april 2023 aangepast door Niels_1977 Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen