Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bekabeling


Aad

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, ik heb mijn pk50xl elestart volledig gestript, hij is klaar om gespoten te worden. ik wil ook de bekabeling volledig vervangen. als ik ga kijken bij sip scooters zijn er zoveel kabelbomen te vinden dat ik echt niet weet welke ik moet hebben. ik heb éen keer een kabelboom besteld maar dat was sowieso niet de goede. kan iemand mij daar mee helpen?

het betreft een vespa pk 50 xl elestart 4 versnellingen handgeschakeld chassisnummer v5x3T*3005xxx uit 1987

alvast heel erg bedankt.

aangepast door dave
geen volledige framenummers posten aub
Link naar reactie

Hoeveel pinnetjes zitten er in je stator/kabelboom-fiche? Met of zonder startmotor? Met of zonder accu? 

Link naar reactie

Sip en SC hebben die zo te zien niet op voorraad.

even goolgen op "Impianto Vespa PK 50 XL Elestart" en je vindt'm makkelijk in Italiaanse webshops. 

Link naar reactie

De stator op jouw motor is voor PK’s zonder accu (en bijgevolg ook startmotor). Als je de startmotor wil laten werken heb je een 5-pins stator (vrouwelijke aansluitplug net 5 pinnetjes) én een juiste kabelboom nodig (mannelijke 5-pins aansluitplug).

Wat zijn de exacte motor- en frame-prefixen?

aangepast door Frederik9111
Link naar reactie

dat is een pk50 blok , met een op eerste zicht vrij recente stator. 

geen XL elestart dus. 

kijk eens of de originele kabelboom er nog inzit > dus andere vrouwelijke fiche , komen daar 5 draden toe ? 

 

aangepast door Adrian
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...