foerske Posted March 11 Share Posted March 11 Verkoop van een vespa 50R van 1978 waarvan de motor is gereviseerd en er vele onderdelen zijn vernieuwd. Was een projectje( +- 3 jaar geleden ) voor mijn dochter maar is ondertussen 20 geworden en hij is nog niet klaar en heb er eindelijk geen zin meer in om verder te doen alhoewel als ik hem weer zie staan . Moet verder afgesteld worden en op punt zetten, carrosserie is ook wel wa werk aan maar daar wou ik zo mee laten rijden, is wel cool Bieden naar waarde want ik heb er echt wel al wa geld ingestoken Meer foto's op aanvraag Indien interesse graag pb Link to comment
foerske Posted March 11 Author Share Posted March 11 Ik heb eindelijk geen idee waar het naartoe kan gaan Ik weet wel wat ik er al ingestoken heb natuurlijk dus wacht ik de biedingen af Mvg Link to comment
Frederik9111 Posted March 11 Share Posted March 11 (edited) Bieden zonder de Vespa in levende lijve gezien te hebben is vur jan… ☝😲 Met een richtbedrag of vraagprijs weet je ten minste of het zin heeft om de verplaatsing te maken met cash in je achterzak. Edited March 11 by Frederik9111 Link to comment
foerske Posted March 12 Author Share Posted March 12 Bieden vanaf 1800€ Indien interesse pb graag Link to comment
Dave070 Posted March 12 Share Posted March 12 Kun je mijn vragen dan even beantwoorden via PB? Thnx Link to comment
foerske Posted March 13 Author Share Posted March 13 Bodemplaat zou eventueel ook vervangen moeten worden Link to comment
Daan Posted Friday at 06:00 PM Share Posted Friday at 06:00 PM dat is geen geld voor een v50 Link to comment
Recommended Posts