Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Varioblokkeersleutel


Carlo 1974

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik weet niet of mijn vraagje hier past, anders verplaats het gerust.

De zoekfunctie heb ik ook geprobeerd, misschien doe ik iets verkeerd maar ik kreeg geen resultaat.

De vraag...ik ben op zoek naar een varioblokkeersleutel voor mijn GTSsuper 125 (bwj2019), nu vind ik op internet wel sleutels maar niet voor het juiste bouwjaar.

Ik vind er wel tot bouwjaar 2016 bv of voor carb. modellen...het zijn zoveel verschillende types, ik zie door het bos de bomen niet meer.

Is er iemand die het juiste type sleutel kent en waar hij/zij die besteld of gekocht heeft?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

 

Mvg Carlo

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Je kan het de volgende keer het best onder “moderne Vespa’s - GT” zetten, daar valt je topic meer op.

Het is inderdaad vaak onduidelijk welk speciaal gereedschap je moet gebruiken voor jouw type, dat geldt ook voor de koppelingblokkeersleutel. 
De universele sleutel werkt voor mij het best voor een hoop klussen. Heb ook andere modellen van Buzetti liggen maar pak deze gewoon het meest, zowel voor de oudjes als de moderne GT Vespa’s.

Wil je het echt zeker weten dan kan je het best de deksel verwijderen en desnoods een foto van je vario posten.

ED841BE6-CCAB-4DE9-9553-5BCB45FCE954.jpeg.7a3a6c20087128f291fa7b6a6fd6196d.jpeg

 

  • Like 1
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...