Dimitripx125 Posted February 27 Share Posted February 27 Zoals de titel vermeldt, ben ik op zoek naar een dellorto carbu 20-20 voor een px 125- 150. Met of zonder mengsmering maakt niet uit. Ik veronderstel dat er wel fanaten zijn die overgeschakeld zijn naar 177cc en bijhorende 24-24 carbu , waardoor hun originele 20-20 op het schab is beland. Graag aanbieden met foto/beschrijving en prijs. alvast bedankt om dit via PM te doen Dimi Link to comment
Adrian Posted March 5 Share Posted March 5 ik moet dat nog hebben .... zal morgen eens door de bakken gaan en laat iets weten 1 Link to comment
Bowyer Posted March 17 Share Posted March 17 Ik heb zo'n carburateur nog liggen mocht je daar nog belang bij hebben. Enige wat ontbreekt is het trekstangetje van de gaschuif. Link to comment
Dimitripx125 Posted March 20 Author Share Posted March 20 Bedankt voor uw reactie , sorry voor het late antwoord. Ik heb inmiddels een nieuwe besteld. > een foute 20-15 toegestuurd gekregen en inmiddels teruggestuurd. het lijkt niet vanzelf te gaan. De juiste nieuwe si 20-20 is onderweg hoop ik Voorlopig dus geen interesse meer 1 Link to comment
Recommended Posts