Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Px en s


frutsab

Aanbevolen berichten

Goeie middag

Daarnet een post gedaan maar blijkbaar in verkeerde forum - waarvoor excuses.

Bezit een PX (2008) en een S (2010) - vroeger steeds onderhouden bij Blommaert - lange tijd uit het Vespa circuit en ook met de scooters zeer weinig gereden.

Wil ze nu verhuizen naar het buitenland om er daar na mn pensioen meer van te kunnen genieten.  Wil daarom de scooters eerst nog n keertje goed laten onderhouden en nakijken.

Ik was/ben niet op de hoogte dat Blommaert ermee gestopt is.  Heeft er iemand tips bij welke dealer/shop een goed onderhoud mogelijk is.

Alvast bedankt - met toffe groet - Gunther

 

Link naar reactie

Sorry en correct - vergeten te ve rmelden

Ik woon in Antwerpen en Blommaert was een Vespa-dealer regio Brasschaat - was niet al te ver en het onderhoud was (volgens mij als leek) steeds correct uitgevoerd.

Zoek dus in de buurt van Antwerpen een betrouwbare mekanieker of dealer.

Alvast bedankt voor je reactie - toffe groet - Gunther

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Normaal niet mijn gewoonte om hier veel reclame te gaan maken maar naar aanleiding van mijn vraag waar naartoe te gaan voor onderhoud wil ik dit toch even kwijt.

Na meer dan twee jaar inactiviteit (kutcorona) met onze Vespa's naar Bstreetzone te Geel/Zammel op aanraden van Cult in dit forum.

Fantastisch onthaal (zowel telefonisch als in de winkel), mega vriendelijk personeel en vooral het luisteren naar de problemen die we hadden met één van onze scooters.  Het voorstellen van oplossingen, een vervangscooter, noem het en Bstreetzone leverde het aan.

Bedankt ook aan Cult (mijn naamgenoot met de wit-zwarte PX) voor de tip - ik moest je de groetjes doen van Nathan - inderdaad een erg toffe kerel die weet met wat hij bezig is.

Vanaf nu wordt er terug meer gereden met onze scooters en worden toekomstige onderhoudsbeurten uitgevoerd in Geel.

Toffe vespagroeten en fijn Paasweekend !

Gunther

  • Like 2
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...