elsken Geplaatst: 7 februari 2023 Delen Geplaatst: 7 februari 2023 Hallo Ik had onlangs een bestelling gedaan bij sip scootershop , daarbij heb ik twee banden teruggezonden met het bijhorende terugzend formulier en ook een mailtje support@sip-scootershop.de gezonden naar hun support. Volgens hun website de manier om iets terug te zenden. Maar we zijn nu een maand verder het pakket is aangekomen volgens Bpost en heb daar ook een bewijsje van . Ik heb ook nog steeds geen mailtje teruggekregen met een bevestigiging dat ze mijn pakket goed ontvangen hebben. Hebben jullie ervaringen ( goed/slecht) met het terugzenden van een pakket naar Sip scootershop? Of is dit normaal dat dit lang duurt? mvg Elsken Link naar reactie
Sjoerdo Geplaatst: 7 februari 2023 Delen Geplaatst: 7 februari 2023 bij mij werd zonder verdere melding het geld teruggestort op mijn Paypall account. Link naar reactie
elsken Geplaatst: 7 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2023 Ondertussen heb ik mijn geld teruggekregen. Maar heb daar wel nooit bevestiging van gekregen. Maar goed ik kan opnieuw bestellen mvg Els Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen