Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Curry of pasta vbb2t?


JensVD

Aanbevolen berichten

Allen,

ik ben aan het kijken om nog een vespa toe te voegen (de andere is zo eenzaam ;)😞

Ik heb mijn oog laten vallen op onderstaande. Dit zou een VBB2T moeten zijn met correct chassisnummer en matching motor (en belgische papieren).

Wat is jullie idee hiervan: curry of pasta? Volgens verkoper is het een italiaan. Lak is zeker niet origineel, maar staat dan ook te koop bij iemand die zelf als hobby vespa's opmaakt en verkoopt. Deze is nog niet helemaal klaar zoals je ziet.

Alvast bedankt

IMG-20230118-WA0023.jpg

IMG-20230118-WA0024.jpg

IMG-20230118-WA0025.jpg

IMG-20230118-WA0022.jpg

Link naar reactie

op het zadel en de chromen beenschildrand na geen directe curry indicaties. kan de wielen niet goed zien maar volgens mij horen die 8" te zijn en het lijkt dat deze ook 8" heeft. Het chromen randje op de billen klopt in combinatie met geen chroom op het voorspatbord. Het afgeplatte achterscherm tbv nummerplaat hoort ook bij een vbb.

Link naar reactie

Hoi,

Ik heb een vbb staan en de uwe ziet er identiek de zelfde uit, moeilijk te zeggen want ze worden goed nagebootst.

Je kan is zien op web div met de chassis nr wanneer hij het laatste is ingeschreven geweest en of hij al bekend is geweest in belgië.

Je kan ook is zien of er niet te veel plamuur is gebruikt onder de lak, gebruiken ze meestal om de lasnaden te verbergen als ze van drie vespas een nieuwe hebben gemaakt.

Wat vragen ze zo voor een propere vbb?

 

Gr,

 

kurt

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Voor dit exemplaar 2.700€ gezien hij nog verder opgebouwd moet worden. Alles zit gewoon samen gevezen, maar niks is aangesloten. Teller, koppeling, gaskabel, remmen, ... dus is nog een bouwpakket.

Afgemonteerd en rijdend denk ik dat deze heel wat meer zou kosten.

Link naar reactie
1 minuut geleden, JensVD zei:

... 2.700€ gezien hij nog verder opgebouwd moet worden...

 ...is zelfs voor een non-VBB-project aan de hoge kant. Achteraan alleszins behoorlijk vet gespoten of plamuur (platennaad over het nummerplaatvlak nog moeilijk te onderscheiden), bagagerekje erg slordig gedaan, ontbrekend stuurslot (dus vork mag er terug uit), geen motorinfo (voor zover een VBB2M het reviseren waard is), banden en velgen verticaal te klasseren, originele speedo ontbreekt... Ik zie nog minstens €400-500 ontbrekende onderdelen er van uitgaande dat de motor reeds onder handen genomen is.  >€3250 voor een scooter die er op z'n minst uit zal zien als een Curry is m.i. niet de wijze investering. Voor dat bedrag, of een beetje meer, heb je mits wat geduld keuze zat. Walk away.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...