Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Achterste bagagerekje Vespa 150s


Triumph

Aanbevolen berichten

Als ik me niet vergis bestaat er een bagagerekje dat je vastschroeft onder het zadel én onderaan waar de zijbeugels zijn vastgeschroefd , m.a.w. zonder dat er gaten moeten worden geboord.

Iemand zoiets te koop?

Grts, J.

 

1992698351_Rekjeachteraan.jpg.1fdc461e5c8e78cffabb97e805f5c48a.jpg

Link naar reactie

Bedankt voor je info en de leuke foto's.

Ik meen dat ik zo'n rekje dat onderaan wordt bevestigd ooit had gezien bij Sam/Lambrettafinder, dat stond toen ook op een 150S. Maar het kan een aangepast of zelfgemaakt rekje geweest zijn, daar heb ik toen niet op gelet.

Op de weinige foto's die ik kan vinden van zo een rekje is het nooit duidelijk te zien waar het nu precies wordt bevestigd, ik vermoed dat de twee stangen die dan naar beneden lopen alsnog op één horizontale lat komen te staan die dan achter de nummerplaat aan het spatbord is bevestigd, net zoals de modellen die net bovenaan het achterlicht op het achterspatbord vast staan.

Misschien nog eens bij Sam binnenspringen...

grts, J

Link naar reactie
25 minuten geleden, Stevo VS zei:

Dat is het rekje wat er bij je zoon op staat? Dat is niet exact wat ik zoek, ik heb een simpel rekje nodig om bagage mee te kunnen nemen.

Iets zoals in deze link maar dan zonder het ruggensteuntje én met 2 geleiders die niet naar het spatbord gaan maar wél naar de bevestigingspunten van de zijbeugels: https://www.scooterwest.com/rear-bbq-flat-rack-w-telescoping-backrest-vespa-px-stella-other-vintage.html

Desnoods wordt het zelfmakelij :) 

grts, J.

Link naar reactie

Dat lijkt er al meer op maar het zou een vaste plateau mogen zijn ipv een opvouwbare. Kweet het 'k ben ne moeilijke...

en dan nog liefst iets ouds en afgeleefd, dat past beter bij de Vespa :)

Grts, J

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...