Linn Posted December 9, 2022 Share Posted December 9, 2022 Beste forumleden, Ik ben op zoek naar een solozadel voor mijn Sprint 150. Mocht iemand er eentje hebben liggen en er vanaf wilt, hoor ik het graag. Vrgr. Laurent Link to comment
Speedracer Posted December 9, 2022 Share Posted December 9, 2022 Bedoel je een zweefzadel of een sportzadel? Link to comment
Linn Posted December 9, 2022 Author Share Posted December 9, 2022 Inderdaad vergeten eraan toe te voegen: ik zoek een zweefzadel. Link to comment
Speedracer Posted December 9, 2022 Share Posted December 9, 2022 Ik heb een Bajaj-zweefzadel liggen maar er is een kleine beschadiging achteraan 1 Link to comment
Linn Posted December 9, 2022 Author Share Posted December 9, 2022 8 minuten geleden, Speedracer zei: Ik heb een Bajaj-zweefzadel liggen maar er is een kleine beschadiging achteraan Zou je me daar een foto van willen posten/sturen? Link to comment
Linn Posted December 12, 2022 Author Share Posted December 12, 2022 Op 9/12/2022 om 12:25, Speedracer zei: Ik heb een Bajaj-zweefzadel liggen maar er is een kleine beschadiging achteraan Zou je me er een foto van willen sturen, Speedracer? Link to comment
Recommended Posts