Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pk 50 12v accu op kabelboom maken


Dvrbikelife

Aanbevolen berichten

Hoihoi, even een vraag

 

Lampen vallen uit zodra ik 2 dingen aanzet bv : koplamp + remlicht zakt de voltage weg of knipperlicht met koplamp, kan ook niet koplamp en achterlicht insteken dan heb ik geen van beide nu koplamp ingestoken en achter een goed fel led lampje als alternatief. Nu was mijn idee om een accu in te bouwen zodat ik 12v constand had, reserve wiel is toch al weg ivb mijn malossi uitlaat even een mooi houdertje maken voor de accu... mijn idee was om een px spanningsregelaar te nemen waar er een 5 aansluitingen op zit (3 op een pk NL uitvoering 4 bak) 3 aansluiten zoals normaal en de 2 andere + en - voor je accu. Zou dit werken, hebben jullie een andere verklaring of hebben mensen dit al eens eerder gedaan ? 

 

 

Dankjewel 

Gr David

Snapchat-1408890277.jpg

20221007_143728.jpg

Link naar reactie

@Niels_1977dat spatbord heb ik met opzet gedaan hihi, vindt dit er mooier uitzien als met het vierkante vindt het formaat te groot 😅, velgen zijn ook van een piaggio skipper motorscooter daardoor 100/80/10 banden kunnen monteren eindelijk een beetje weg ligging hihi. Ik zal de stator gaan bekijken maar denk dat het een 6v is ipv een 12v. 

Thans!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Op 15/10/2022 om 13:40, dave zei:

@Dvrbikelife heb je betere foto's van die velgen? ik ben benieuwd hoe de montage is

ah, dat zijn Cosa velgen, ik ben mee

Nee absoluut niet, zijn velgen van een piaggio skipper motorscooter... nieuwe uit Italië laten komen, betaal je wel wat maar heb je wel wegligging.

20221016_180421.jpg

20221016_180432.jpg

20221016_180406.jpg

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...