Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ape - Info gezocht


josse

Aanbevolen berichten

Een vriend van me had deze APE staan in zijn supermarkt. Ooit al rijdend gekocht en heeft altijd droog in de winkel gestaan als decor. Nu wil hij hem graag verkopen en klopt bij mij aan om wat meer achtergrond en richtprijs. Is er iemand hier die me op weg kan helpen ?

Vraag 1 : Kan iemand direct zeggen welk model type het is ? Zien jullie dingen die flagrant niet kloppen ? Hij zou uit IT komen, maar met handelaren weet je waar nooit en zou het zo maar eens een Curry kunnen zijn ?

Vraag 2 Er zitten geen papieren bij. Waar zit het chassisnummer op dit specifieke model ? Ik ga er maar van uit dat hij met papieren meer waarde heeft dan zonder.

Vraag 3 : Welke richting van prijzen moet hij denken ? (behalve dan wat de zot ervoor geeft)

 

5c185ad4-4527-4341-8017-f5c7af5cca74.JPG

97841772-368f-4f1a-a9cc-f0b21b64776a.JPG

a48152e6-694b-4b76-9976-88bb2517a9b2.JPG

b8ea6cac-ae96-411a-9dbc-41dcd67e9df4 2.JPG

 

d52f8ae2-5315-47d4-8229-96b8fbc80ee6.JPG

f51d0cc7-738a-4802-93b1-4ef7e45a8e3e.JPG

1f611071-fd4f-4b81-9c44-822cd716fbad.JPG

b51dbe7b-a7c6-44df-84e1-8e6a1523f1e3.JPG

c17d53da-5c19-48ed-8ee5-badd2ca34abf.JPG

e2b96a0c-a4a4-4f83-87bf-f2d361d0a28c.JPG

ffaf7429-97ab-4a9f-a2dc-089919cf8762.JPG

aangepast door josse
  • Like 3
  • Wow 1
Link naar reactie

Joost, heb dezelfde maar met gesloten bak.  Is een AC4T: eerste model met gewone deuren. AC1-3 was met omgekeerde suicide deuren.  150cc en serienummer staat onder het stuur op de richel, maar op de foto is dat precies grijs overspoten of weggevijld.  Papieren aanvragen via https://www.cms-services.be

Prijzen gaan tot 7500 denk ik maar jee moet iemand vinden die er een barista- of fooddtrck van wil maken

 

N

 

  • Like 1
Link naar reactie

Prachtig ding! Is idd een AC4T en toch wel al behoorlijk zeldzaam aan het worden. De AC3T heeft suicide deuren.
Duw hem eens tegen de bak zodat een achterwiel van de grond komt en zie eens als je met de wielen kan draaien. Gaan die stroef of draaien ze lekker los? Stilstaan is voor die dingen niet altijd ideaal. 

Starten zou ik hem niet zomaar doen. De benzine bak moet eerst leeggehaald worden voor nieuwe benzine en de olie van de motor en het differentieel. Ook de kettingkasten (wiel) hebben olie erin zitten die denkelijk al behoorlijk opgedroogd is. Kijk maar eens naar de thread AC3 van mij dan zie je wat ik bedoel. Natuurlijk kan het ook zijn dat hij opgemaakt is en geen drup olie gezien heeft. Dus puur voor stilstaan maar dat lijkt me sterk.

Is idd 150 cc en de serienummer zou onder het stuur moeten staan. Papieren moet je idd met dat nummer aanvragen. Dat zou ik zeker wel nog proberen te doen want dat is een toegevoegde waarde. Zulk een ding is te mooi om in een winkel te laten staan.  

Misschien eens laten nakijken door iemand met kennis en anders gewoon zo de verkoop in gooien. Ik begin alvast plaats te maken in mijn kelder en mijn vrouw voor te bereiden. 

  • Haha 3
Link naar reactie

Vind zelf dat je hier geen prijs op kan plakken zonder dat je deze hebt gezien. Volgens mij is die ook niet uit elkaar geweest voor het herlakken en op een foto zie je niks. Zitten geen papieren bij... als je die kan verkopen voor de prijs waarvan hierboven sprake is, trek dan maar een flesje af... verder wel een leuk projectje natuurlijk!

  • Like 2
Link naar reactie
5 hours ago, Tommie said:

Vind zelf dat je hier geen prijs op kan plakken zonder dat je deze hebt gezien. Volgens mij is die ook niet uit elkaar geweest voor het herlakken en op een foto zie je niks. Zitten geen papieren bij... als je die kan verkopen voor de prijs waarvan hierboven sprake is, trek dan maar een flesje af... verder wel een leuk projectje natuurlijk!

klopt allemaal en dat is ook de bedoeling van deze post om een beter idee te krijgen van wat realistisch is. Bovendien weet je maar nooit of hier iemand rondhangt die net naar een project op zoek was. 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...