Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kan ik een pk50 blokje onder een 50n monteren


TVM

Aanbevolen berichten

Beste leden, 

ik weet iemand die een blokje van een PK50 verkoopt.

mijn vraag is nu, kan ik dit onder een 50N hangen ? en dit zonder aanpassingen te moeten doen ? 

ik denk dat ik het al ergens gelezen dat het kan, maar vind het niet meer terug ... 

thx for some help

 

Link naar reactie

Paar dingen waar je rekening mee moet houden

Je moet  de hoek van je spruitstuk aanpassen. Deze is anders bij een pk .Of een ( dure ) kopen die hier speciaal voor gemaakt is . Ik vrees enkel bij sip te krijgen . Of drastischer,  het gat groter maken .

 

je gaat naar electronische ontsteking, dus je moet ergens een voltregelaar inbouwen. En je lampjes en mischien ook lichtschakelaar aanpassen 

 

Beetje creatief zijn met de uitlaat. Manier van bevestigen is anders aan het blok.

Pk uitlaat gaat ook  nooit passen. 

Als je V op nog  9" wielen staat , ga je nu op 10" vanachter staan 

 

Gr

Link naar reactie
1 uur terug, Ed75 zei:

Ook nakijken of het geen XL2 blokje is, die heeft maar een 1-draads bediening voor de versnellingen.

Ik weet ook niet of er een mogelijk probleem is met een verschil is tussen 3 of 4 versnellingen?

Zjust ! Oppassen 

XL2 kan eventueel wel omgebouwd worden.

Versnellingen 3 of 4 is niet echt een probleem 

aangepast door Adrian
Link naar reactie
Op 28/9/2022 om 09:06, Adrian zei:

Paar dingen waar je rekening mee moet houden

Je moet  de hoek van je spruitstuk aanpassen. Deze is anders bij een pk .Of een ( dure ) kopen die hier speciaal voor gemaakt is . Ik vrees enkel bij sip te krijgen . Of drastischer,  het gat groter maken .

 

je gaat naar electronische ontsteking, dus je moet ergens een voltregelaar inbouwen. En je lampjes en mischien ook lichtschakelaar aanpassen 

 

Beetje creatief zijn met de uitlaat. Manier van bevestigen is anders aan het blok.

Pk uitlaat gaat ook  nooit passen. 

Als je V op nog  9" wielen staat , ga je nu op 10" vanachter staan 

 

Gr

Nog even op toevoegen; 

Op een pk met 2 gaats inlaat kan je een 50 special spruitstuk van 15euro op monteren.

Je kan ook je remankerplaat moet je ook veranderen naar eentje van een v50. Dan kan je de 9inch naaf gebruiken. Anders loopt de naaf aan.

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...