Cult Posted September 5, 2022 Posted September 5, 2022 Voila!! Nog een beetje afwerken naar mijn zin en dan is deze klaar PK 50 Automatica body... Peugeot Vivacity (tuned) onderkant... love it or hate it.... 2
Ed75 Posted September 6, 2022 Posted September 6, 2022 (edited) Zeker 'Speciaal'! en een eye-catcher, zelden zoiets gezien, ik geraak er niet helemaal uit qua gevoelens, als automatica liefhebber 😃 Knap qua technische vaardigheden, en de paint job heeft wel iets. Is het originele automatica blok nog ter donatie beschikbaar 🤗 ? Edited September 6, 2022 by Ed75
Cult Posted September 6, 2022 Author Posted September 6, 2022 8 uren geleden, Ed75 zei: Zeker 'Speciaal'! en een eye-catcher, zelden zoiets gezien, ik geraak er niet helemaal uit qua gevoelens, als automatica liefhebber 😃 Knap qua technische vaardigheden, en de paint job heeft wel iets. Is het originele automatica blok nog ter donatie beschikbaar 🤗 ? zo gekocht, afgelopen zaterdag... geen ander blok beschikbaar...
Davon Posted November 3, 2022 Posted November 3, 2022 Dit is opzich wel gaaf, maar een scooter blok onder een Vespa... ben ik het niet helemaal mee eens. Als het een 180er was of een Minarelli was het nog tot daar aan toe, maar een Vivacity blok is niet m'n ding
Recommended Posts