Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa helm


Arnovt

Aanbevolen berichten

Ik neem aan dat ik niet de enige ben hier met een Vespa helm. Ik heb deze helm gekozen omdat ik met deze helm voldoende ruimte heb rond de oren voor mijn twee gehoorapparaten. 
ik heb de helm nog maar twee weken maar merk nu dat de binnenhelm yen opzichte van de schelp redelijk los zit. 
ik heb hem niet  online gekocht dus ik ga er mee terug. Maar misschien is het helemaal normaal want anders is de Bonne voering er ook niet uit te halen. 
maar toch, met het groot vizier te openen zit de schelm al niet meer op zijn normale plek. 
ik hoop dat mijn video (mov) te zien is. 
mvg Arno 

 

 

  • Wow 1
Link naar reactie
55 minuten geleden, nero zei:

Moet je de binnenvoering niet vastklikken op de buitenschelp? 

Nero, binnenvoering die je overigens kan wassen zit vast geklikt vooraan met drie sluitingen aan de binnenhelm onder de schelp. 
1824BE84-7E4A-4C8A-A960-69D5B0D980E8.thumb.jpeg.888d71610d5db9870128ac75c9dd869d.jpeg 

85B51D6B-F678-465F-B42B-03C66B4C2685.jpeg

je moet dus de binnenhelm enigszins onder de schelp kunnen uitdraaien om aan de clipsen te kunnen zoals ik op de foto’s hierboven laat zien.
En hier onder de normale stand van de binnenhelm in de  schelp  808D4C20-67D7-4657-83AA-3BEA4E95CD08.thumb.jpeg.96e97c81b5c36e0bc2a4e0690fe9352c.jpeg

Zo ver begrijp ik dat het enigszins moet kunnen bewegen, maar niet zo los naar mijn gevoel. 
ik rijd er morgen wel eens mee terug naar de winkel. Aanvankelijk zat de binnenhelm niet zo los in de schelp. 
mvg Arno 

 

 

aangepast door Arnovt
Link naar reactie

Het is opgelost. Ik heb deze helm bij Staar & Co gekocht en ben er vanmorgen naartoe gereden.
Zonder probleem een nieuwe helm gekregen want het is dus niet normaal dat de binnenhelm zo los zit en Staar had het al meer voor gehad.
Dat is dus het voordeel van niet online te hebben gekocht.  
mvg Arno 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...