Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Carbu gs150 (vs5 '59)


BjornDJ

Aanbevolen berichten

Beste Vespatariers,

Heeft er iemand onder jullie ervaring met uit “upgrade” van de originele carbu? Ik krijg mijn carbu niet goed afgeregeld en ben ten einde raad. Hierdoor zou ik eens een andere willen proberen. Eentje dat niet rechtstreeks op de cilinder staat maar met een verloopstuk, zoals de foto hieronder. 

Mijn huidige setup is vrij origineel enkel een nagy compressiekop. 
 

Wat raden jullie aan of af?

Alvast bedankt voor jullie feedback 

 

Bjorn

 

ECDBD6A3-CB5B-4406-8361-D0D546A4E939.jpeg

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik heb die Stoffi CP23 die je bij SIP kan kopen. Staat al standaard ingesteld en je krijgt er wat andere sproeiers bij en een blad met uitleg. Opgelet, dan verandert ook je choke met een kabeltje ofwel hergebruiken met systeempje dat Bollag verkoop en ook wat cutten in je koelkap.  Bevindingen zeer goed maar staat ondertussen al een jaar opzij met andere issues ;o)

Het geluid is ook wat agressiever omdat je luchtinlaat nu veel directer is, maar dis is wel 'cool'

https://www.sip-scootershop.com/en/product/carburettor-kit-serie-pro-by-stoffi-s-polini-cp-23mm_20119063?q=stoffi gs

Link naar reactie
18 minutes ago, N!Ce said:

Ik heb die Stoffi CP23 die je bij SIP kan kopen. Staat al standaard ingesteld en je krijgt er wat andere sproeiers bij en een blad met uitleg. Opgelet, dan verandert ook je choke met een kabeltje ofwel hergebruiken met systeempje dat Bollag verkoop en ook wat cutten in je koelkap.  Bevindingen zeer goed maar staat ondertussen al een jaar opzij met andere issues ;o)

Het geluid is ook wat agressiever omdat je luchtinlaat nu veel directer is, maar dis is wel 'cool'

https://www.sip-scootershop.com/en/product/carburettor-kit-serie-pro-by-stoffi-s-polini-cp-23mm_20119063?q=stoffi gs

Hallo, 

bedankt lijkt me ook een leuk. Deze winter ga ik er eens aan beginnen. Ik hou je op de hoogte 

thx

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...