Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bedankt om me hier toe te voegen


Arnovt

Aanbevolen berichten

Even voorstellen: Ik heb een Italiaanse voornaam Arno omdat mijn ouders mij in 1953 in elkaar knutselden in een hotel met zicht op de Arno. Ik heb al met veel bolides gereden ook in 1972 met een Vespa 200cc van mijn broer zaliger. Behalve verschillende auto’s was mijn laatste motorfiets een BMW 1100rs. 
Nu ben ik de trotse bezitter van een Vespa px125e van het jaar 1993 in originele staat. 
in een vorig leven toen verbrandingsmotoren nog een carburator hadden heb ik ook 4 jaar automechanica gestudeerd. Daarom terug wat nostalgie voor de 2takt motor. 

A515C30B-564E-4CE8-9CF8-1910B86F4C37.jpeg

F34205E3-0EFF-422E-B033-1C0B93D50C38.jpeg

  • Like 2
Link naar reactie

Welkom Arno ( is eigenlijk een Duitse voornaam-betekent : machtige adelaar - afgeleid van Arnout, Arnold... en is ook de "naam van een rivier in midden-Italië" 😊

Veel rijplezier met je mooie rode Vespa PX...sleutelen kan ook fijn zijn als je wat van techniek van oudere motoren afweet...ciao' e arrivederci  :)

 

 

vespa px 56689832.jpg

aangepast door Vespaciao
  • Like 1
Link naar reactie

Dankjewel voor je reactie. Ja wat de naam Arno betreft heb ik al vele verhalen gehoord. Ook dat van de adelaar hoewel een Duitse Adelaar zeker niets is om mee uit te pakken. 
Daarom vond ik mijn verhaal Arno zoals de Italiaanse rivier passender. 

aangepast door Arnovt
  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...