Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mijn px125 :


Dandale

Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

Trotse eigenaar geworden van een PX125 van 2016 met slechts 1500km op de teller! Altijd al een beetje verliefd geweest op die Vespa's, nu eindelijk officieel eentje in m'n bezit!

Graag sleutel ik zelf aan m'n machine's, vroeger steeds 4takt fanaat geweest (Monkey, Dax, etc..) en ook steeds zelf aan gesleuteld. Hopelijk zit het me na 20jaar nog in de vingers om het ook aan m'n Vespa tot een goed einde te kunnen brengen (wanneer nodig). 

Het plan is alles origineel te houden. Hoeft zeker niet sneller te rijden dan hij vandaag rijd, het is namelijk om door de kleine baantjes te gaan snorren, niet om op de nationale wegen te kunnen vliegen. Wish me luck, en ja, als ik eens een vraagje heb apprecieer ik ten zeerste alle hulp die ik krijg :)

Grtz

Andy

 

IMG_7276.JPG

IMG_7278.JPG

  • Like 5
Link naar reactie

Lijkt me een goed voornemen wat op de kleine wegen te toeren en verder wat te sleutelen. Dat is ook mijn voornemen toen ik een paar dagen geleden mijn px125e van 1993 kocht. Een beetje frustrerend dat ik twee weken op mijn inschrijving en plaat moet wachten met dit weer. 
Ik weet niet wat anderen verwachten van een Vespa, naar mijn inziens zijn er betere opties wanneer het wat sneller mag. 

  • Like 1
Link naar reactie
8 minuten geleden, Arnovt zei:

Lijkt me een goed voornemen wat op de kleine wegen te toeren en verder wat te sleutelen. Dat is ook mijn voornemen toen ik een paar dagen geleden mijn px125e van 1993 kocht. Een beetje frustrerend dat ik twee weken op mijn inschrijving en plaat moet wachten met dit weer. 
Ik weet niet wat anderen verwachten van een Vespa, naar mijn inziens zijn er betere opties wanneer het wat sneller mag. 

Zelf ook op maandag alles binnengebracht en pas de woensdag de week erop m'n plaat ontvangen :( Maar ondertussen al dik kunnen rondtouren met m'n Vespa en het is gewoon ZALIG! Inderdaad wel niet gemaakt om snel snel te rijden. Eens aan 90km/u rijden is wel eens tof maar een genot zou ik dat niet noemen ;) Geef mij maar de kleine baantjes en lekker rondtouren met z'n twee :)

Succes alvast met je PX!

  • Like 1
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...