Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Restaurateur px 200 omgeving limburg gezocht


YvesV

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben op zoek naar een restaurateur die mijn Vespa PX 200e (1986) onder handen kan nemen. Ik heb zelf niet de kennis en het materiaal om hier aan te beginnen. Dus ik laat het graag aan een vakman over.

Het betreft in de eerste plaats carrosserie werk: roest bodemplaat en velgen, her en der krassen en deukjes.

Motorblok lijkt mij nog vrij OK.

Nu, ik stel voor dat we de Vespa samen bekijken en op basis daarvan bepalen wat moet worden aangepakt en welk kostenplaatje daar tegenover staat.

Ben zelf van Maasmechelen dus bij voorkeur in de regio Limburg.

Kan iemand mij in contact brengen?

aangepast door YvesV
Link naar reactie
  • YvesV wijzigde de titel naar Restaurateur px 200 omgeving limburg gezocht
18 uur geleden, nero zei:

Aftermarket velgen zijn kwalitatief meestal minder, dat is toch mijn ervaring. 

Groetjes, nero. 

Ligt eraan wat je wilt... die rommel van SIP moet je inderdaad niet hebben, en als je vervangt gelijk voor tubeless gaan. 

Link naar reactie
Op 4/7/2022 om 16:09, pdvd zei:

Velgen restaureren? Gewoon nieuwe kopen veel makkelijker en goedkoper ;)

Als ik voor goedkoop zou gaan, zou ik gewoon een volledig gerestaureerde vespa kopen, niet goed wetende wat de historiek erachter is… ‘t gaat er net om dat ik zoveel mogelijk van de originele PX wens te behouden. Vooral omdat hij jarenlang van een van mijn beste maten is geweest. En ja, uiteraard zullen bepaalde onderdelen gewoon moeten worden vervangen. Maar dat is aan de restaurateur om te beoordelen… en dan nog zullen er verrassingen opduiken tijdens de restauratie. 

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...