Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Utah fenix plastiek.


G.O.A.T.

Aanbevolen berichten

Ik houd wel van wat potsierlijke 80's tuning en heb wel interesse in van die verbredingen ( ? ) zoals op de foto.

Maar ik kan nergens op het net een foto van PX vinden waar dit op gemonteerd is zodat ik dat toch eens kan beoordelen voor ik het koop.

Misschien heeft iemand nog een of meerdere delen liggen die weg mogen ? kleur speelt zo geen rol zolang het restaureerbaar is.

kit-modanature-piaggio-vespa-px.jpg

aangepast door G.O.A.T.
  • Like 1
Link naar reactie

Dat is zeker, laat je zien in de menigte, 'be different', doe gewoon je eigen ding! 

In de juiste setup kan het wel eens verrassend zijn. 

PX-BANCI11-300x300.jpg

 Maar waarom zou je je beperken tot 1 setje ... 🤣  (en white-walls krijgt meteen een andere definitie)

Vespa_plastics.jpg

aangepast door Ed75
Link naar reactie
5 uur geleden, Ed75 zei:

Dat is zeker, laat je zien in de menigte, 'be different', doe gewoon je eigen ding! 

In de juiste setup kan het wel eens verrassend zijn. 

PX-BANCI11-300x300.jpg

 Maar waarom zou je je beperken tot 1 setje ... 🤣  (en white-walls krijgt meteen een andere definitie)

Vespa_plastics.jpg

Helaas niet de exacte spullen. Bovenaan zijn die van rubber, kan je nog nieuw in replica krijgen bij SIP en/of scootercenter. Vind ik niet verkeerd in het zwart om eerlijk te zijn. En ja die onderste ... Soms worden dingen mooi net omdat ze spuuglelijk zijn.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...