Jump to content
Vespaforum.be

Utah fenix plastiek.

Recommended Posts

Ik houd wel van wat potsierlijke 80's tuning en heb wel interesse in van die verbredingen ( ? ) zoals op de foto.

Maar ik kan nergens op het net een foto van PX vinden waar dit op gemonteerd is zodat ik dat toch eens kan beoordelen voor ik het koop.

Misschien heeft iemand nog een of meerdere delen liggen die weg mogen ? kleur speelt zo geen rol zolang het restaureerbaar is.

kit-modanature-piaggio-vespa-px.jpg

Edited by G.O.A.T.
  • Like 1

Dat is zeker, laat je zien in de menigte, 'be different', doe gewoon je eigen ding! 

In de juiste setup kan het wel eens verrassend zijn. 

PX-BANCI11-300x300.jpg

Maar waarom zou je je beperken tot 1 setje ... 🤣  (en white-walls krijgt meteen een andere definitie)

Vespa_plastics.jpg

Edited by Ed75

Je wil er niet mee gezien worden,... 😁

• Haha 1
5 uur geleden, Ed75 zei:

Dat is zeker, laat je zien in de menigte, 'be different', doe gewoon je eigen ding! 

In de juiste setup kan het wel eens verrassend zijn. 

PX-BANCI11-300x300.jpg

Maar waarom zou je je beperken tot 1 setje ... 🤣  (en white-walls krijgt meteen een andere definitie)

Vespa_plastics.jpg

Helaas niet de exacte spullen. Bovenaan zijn die van rubber, kan je nog nieuw in replica krijgen bij SIP en/of scootercenter. Vind ik niet verkeerd in het zwart om eerlijk te zijn. En ja die onderste ... Soms worden dingen mooi net omdat ze spuuglelijk zijn.