Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welk solo zadel vepsa gts?


Wannes666

Aanbevolen berichten

Dag,

Even een vraag. Ben aan het kijken om een solo zadel te plaatsen op mijn vespa gts.

Nu heb je van vespa zelf 2 versies het oud en het nieuwe type.

Voor het oude type zou ik een kleine aanpassing moeten doen. Voor het nieuwe type niet. Maar in het oude zou er gel zitten en in het nieuwe niet.

Maar welke is nu het beste voor comfort? Iemand ervaring met 1 van de 2 of allebij?

Alvast bedankt.

Voor diegene die niet weten over welke het gaat foto 1 is het oude type foto 2 is het nieuwe type.

sitzbank_piaggio_monosportsitzbank_vespa_gts_125_zapm313_vespa_gts_250_zapm451_gts_125_i_e_super_zapm453_vespa_gts_300_i_e_super_zapm452_2014_schwarz_7675431_600x600.jpg

sitzbank_piaggio_vespa_gts_i_e_super_125_300_zapm452_zapma310_zapma320_zapma330_2014_facelift_schwarz_1b001823_600x600.jpg

Link naar reactie
15 uur geleden, ePit zei:

Die oude is geschikt voor een GTS tot 2014 en vind je voor € 221:  https://www.easyparts.be/Zadel-Eenpersoons-Comfort-Gel-Zwart-VESPA-GTS-Super-2014-p33538343

Bedankt voor de info. Maar was niet echt waar ik naar opzoek was. Was meer benieuwd naar de ervaringen van de mensen die deze zadels in gebruik hebben.Omdat ik nog aan het twijfelen ben tussen de 2. 

Mvg Wannes666

 

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Hey

Heb ze beide 

En vind dat de oude type beter is

Als ik met mijn 2022 sei giorni rijd na 20 min voel ik  kontpijn.

De oude model zit idd gel in ik kon verlede jaar met gemak ritten van 1uur of meer doen zonder kontpijn.dus de oudevmodel stond eerstvte koop maar verkoop hem niet meer dznk ga mijn sei giorni zadel in de winter eens veranderen en wie zegt dat de gel zadel tot 2014 past vergist zich

Link naar reactie
Op 20/7/2022 om 04:09, ice man zei:

Hey

Heb ze beide 

En vind dat de oude type beter is

Als ik met mijn 2022 sei giorni rijd na 20 min voel ik  kontpijn.

De oude model zit idd gel in ik kon verlede jaar met gemak ritten van 1uur of meer doen zonder kontpijn.dus de oudevmodel stond eerstvte koop maar verkoop hem niet meer dznk ga mijn sei giorni zadel in de winter eens veranderen en wie zegt dat de gel zadel tot 2014 past vergist zich

Ik weet dat ze niet zonder aanpassingen passen.

Maar verschillende filmpjes gezien dat ze wel passen met een kleine aanpassing zal eens zoeken naar de filmpjes en doorsturen. Bedankt voor de info zal voor mij dan het ook het oud model worden.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...