Ga naar inhoud
Vespaforum.be

bgm pro bigbox touring bodemvrijheid


G.O.A.T.

Aanbevolen berichten

Iemand die hier ervaring met heeft en dit onder verschillende omstandigheden ? Ik wil de oude SIP Road (2?) vervangen door wat nieuws en mijn oog is gevallen op de Bigbox en als alternatief een Polini. Setup is Polini 177 met 24 SI carb en bijhorende schuimfilter.

SC adverteert de BigBOX als DE touring uitlaat bij uitstek want hoog koppel vroeg in het toerentalbereik en supergeschikt om gepakt en gezakt al dan niet met twee personen op stap te gaan. Klinkt goed, ik ben niet van de lichtste en ik wil ook wel eens op stap met de tent en bagage.

Maar dan als ik een foto ziet van die uitlaat gemonteerd onder een PX ... dat is ENORM dat ding en veel mensen zijn of zouden niet echt opgezet zijn met de bodemvrijheid en raakt het de grond langs alle kanten afhankelijk van lading en rijstijl.

Ik wou het dus wel eens weten van iemand die er de braakliggende Belgische wegen met trotseert.

Als alternatief kijk ik naar de Polini ?

bbox.jpeg

index.jpeg

Link naar reactie

Bepakt en bezakt met de gehele kampeeruitruisting Frankrijk, Spanje en stukjes Italië doorkruist. Fijn uitlaatje geen problemen met bodemvrijheid! 

uQzHtCm.jpg

  • Bedankt 1
Link naar reactie
32 minuten geleden, pdvd zei:

Bepakt en bezakt met de gehele kampeeruitruisting Frankrijk, Spanje en stukjes Italië doorkruist. Fijn uitlaatje geen problemen met bodemvrijheid! 

 

Van hieruit ziet dat er idd wel veel ruimer uit dan op bovenstaande foto's.

 

Link naar reactie
3 uur geleden, propliner zei:

ja heb ook al gehoord dat de bodemvrijheid in het gedrag komt met de BGM Bigbox...zoek ook ns op ...germanscooterforum.de

Gho... grotendeels gevoed door Tobias (FMP) die om een of andere reden alles van SC al op voorhand slecht vindt. :) 

  • Haha 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...