Ga naar inhoud
Vespaforum.be

aanschaf gts 300 supersport


Patrick220

Aanbevolen berichten

Hey

Ik sta op punt een GTS 300 supersport aan te schaffen (nieuw).

Ik zou graag drie zaken aanpassen: Andere uitlaat, verlenging spatbord vooraan en alles wat rood is er af.

Vraag: Als ik mijn (rode) vering vooraan wil omzetten naar een zwarte veer, welke is dan een verbetering t.a.v. de originele (prijs/kwaliteit)?

Mvg

Patrick

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Bedoel je dat je een ander kleur wilt i.p.v. rood dan neem je toch een wite of blauwe spatbordverlenger Heb ik nog 1 nieuw  Ik heb er voor en achter ook andere dempers op gezet en een andere remklauw voor beter remmen.

Is allemaal goed te doen. Ook de carterpan vervangen voor 1 met kijkglas is handiger dan stedds de peilstok gebruiken. zou eigenlijk standaard moeten zijn.

Link naar reactie

Hoi Patrick, 
Ik kan je bericht niet via de teledfoon beantwoorden dus dan maar hier een poging ik heb het gekocht via de Duitse bedenker er stond een bericht op het Duitse vespa forum ik Hier in NL heb ik ze ook al op MP ezien dat ze werden aangeboden er zijn hier op het forum meerdere diet het hebben.
Ik denk als je googld op vespa carterpan met kijkglas dat je wel een adres krijgt. Ik weet zo niet meer uit het hoofd precies de bestel link.

Wil het nog wel proberen op te zoeken ik dacht dat Sip het ook verkoopt is dan wel iets duurder en ze zijn te krijgen in alu en zwart gespoten 

Veel plezier met je vespa.

 

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...