Ga naar inhoud
Vespaforum.be

dropbar px gezocht


dave

Aanbevolen berichten

Worb5 en Pm Tuning waren de belangrijkste producenten van Dropbars vroger, maar onmogelijk te achterhalen van waar die komt.

Houd er ook rekening me dat elke Headset Top op maat gemaakt is en enkel past op dat stuur omdat er vele variatie in het laswerk zit en je de dropbar met verschillende hellingshoek kon bestellen.

  • Like 1
Link naar reactie

Bij Worb5 kan je vandaag nog steeds terecht voor het fabriceren op maat van een bovenstuur -> rechter kolom https://worb5.com/EN/drop-bar-sport-custom-welded-vespa-lambretta.html

 

  • Like 1
Link naar reactie

Waarom zou je dat willen, montage is alleen maar lastig, sneller ga je er ook niet door(je banden oppompen scheelt wel) en fijner rijden doet het zeker niet.

Enige reden die overblijft is om er cool uit te zien. Ik moet zeggen dat ik origineel mooier vindt in plaats van die hangoren.

aangepast door Bowyer
Link naar reactie

Uw mening wordt geapprecieerd maar biedt weinig meerwaarde in deze topic vrees ik...

 

En je rijdt er sneller door omdat je van nature iets meer voorovergebogen zit ipv rechtop en dus minder luchtweerstand biedt... 😜

Link naar reactie

Ik ondervond het monteren en aansluiten van de bedrading en bekabeling niet anders dan bij reguliere sturen. Even klote als anders... :D  

aangepast door Frederik9111
Link naar reactie
Op 8/3/2022 om 11:51, dave zei:

Iemand die een PX dropbar weet liggen voor @jim on the move?

En als t even kan met diskbrake-hendel en maximum 4,5cm hoek

Is de inhoud van bestaande grimeca rempomp groot genoeg om onder deze hoek te werken? Ik bedoel niveau remolie blijft horizontaal... dekseltje open en vullen zonder te morsen en toch luchtdicht te pompen...

Link naar reactie
1 hour ago, designo said:

Is de inhoud van bestaande grimeca rempomp groot genoeg om onder deze hoek te werken? Ik bedoel niveau remolie blijft horizontaal... dekseltje open en vullen zonder te morsen en toch luchtdicht te pompen...

scooter op de zijstaander zetten, reservoir goed vullen, deksel erop en gaan...

Als 't voor 739 Duitsers/Engelsen met Dropbar werkt zal dat wellicht geen probeem opleveren....

  • Like 1
Link naar reactie

vet!

Ik heb ooit een tijd met Sprint Dropbar rondgereden. Laag zadel was een must voor de rug maar verder nooit veel last van gehad. Maar kdenk dat mijn rug nu nie meer zo blij zou zijn

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...