Ga naar inhoud
Vespaforum.be

9' op een 8' vespa?


Sjoerdo

Aanbevolen berichten

9 inch velgen van een ACMA GL die passen en zijn compatibel met de 8 inch remmen.

Maar 9 inch banden zijn nieuw niet meer verkrijgbaar, dus een slechte keuze!

Trouwens, als de Vespa "à fabric" is uitgerust met 8 inch wielen, waarom deze veranderen?

De kleine wieltjes rijden naar mijn gevoel best plezant!

 

Link naar reactie

Als je comfortabeler wil rijden op 8 inch, kan je ook een 4.00 8 band plaatsen zoals de Heidenau K75 of een klassieker profiel Vee rubber en dan een zogenaamde spurplatte schijf zetten zodat je band niet tegen je veren sleept.  Veel getunede wideframes gebruiken deze setup en is al een wereld van verschil.

aangepast door N!Ce
Link naar reactie
1 hour ago, N!Ce said:

Als je comfortabeler wil rijden op 8 inch, kan je ook een 4.00 8 band plaatsen zoals de Heidenau K75 of een klassieker profiel Vee rubber en dan een zogenaamde spurplatte schijf zetten zodat je band niet tegen je veren sleept.  Veel getunede wideframes gebruiken deze setup en is al een wereld van verschil.

top merci, ik had hier al naar gezocht maar kon ze niet vinden in deze maat!

Link naar reactie

als je nog een dubbele veer hebt, zal die niet passen en denk GS ook redelijk dik. Dus best een Pinasco wideframe veer ofzo

Link naar reactie

Ik vrees dat demper en veer combi te breed is. De beugel van de gs staat volgens mij iets naar buiten ipv recht naar achteren. Maar ik zou t in het echt moeten zien…

 

C9C622D7-E10F-44CF-B2FD-4C67B6C58A5C.jpeg

aangepast door Sjoerdo
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...