Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa elettrica sleutel in vak onder buddyseat


Aanbevolen berichten

Ik zette mijn nagenoeg nieuwe Vespa na levering in de garage deed de buddyseat open, kreeg telefoon, legde mijn hoofdsleutel in de ruimte onder de buddyseat, moest door het telefoontje weg. Ging de garage in, zag dat de buddyseat omhoog stond en deed deze dicht voordat ik met de auto vertrok. De buddyseat was toen afgesloten en de sleutel zat in het vak eronder. De 2e sleutel was mij niet geleverd. Ik kocht hem in 2022 bouwjaar 2019 met 500 km. Nu heb ik een Vespa elettrica met de sleutel dus in het vak onder de buddyseat. Wie kan mij zeggen hoe ik aan de sleutel kom.                

  • Wow 1
Link naar reactie

Zou je Vespa dealer in de buurt bellen om je probleem te verhelpen want dat kunnen ze met hulp uit 🇮🇹. Zou wel erg makkelijk zijn om zonder sleutel je zadel te openen toch 😉?

Ik vind het vreemd dat er geen 2e sleutel bij zo’n nieuwe Vespa met weinig km-ers is geleverd.

  • Like 1
Link naar reactie
17 uur geleden, janvda zei:

Vind het altijd een beetje vreemd dat iemands eerste post op een forum de vraag is hoe in te breken in een scooter... Maar dat zal aan mij liggen.

….en toen was het stil 🤐

Misschien heeft hij/zij het probleem met een klassieke methode opgelost…

60075FFF-EAED-4989-ACCD-E6CB68699845.thumb.jpeg.0db1a78bc39981a7099e78b391be3224.jpeg

  • Haha 5
Link naar reactie

IK DANK VOOR ALLE SUGGESTIES. ALLEREERST IS HET IDIOOT DAT VESPA EEN BUDDYSEAT MAAKT DIE METEEN OP SLOT IS ALS JE HEM DICHTDOET. ZO GEK IS

HET NIET TE VRAGEN HOE DE BGUDDYSEAT OPEN MOET. IN HET BEGIN BEN JE ONBEKEND MET DE VESPA. DAT ER GEEN 2E SLEUTEL MEEGELEVERD IS IS

ACHTERAF GEZIEN OOK VREEMD. IK HEB DE LEVERANCIER EROM GEVRAAGD.  DE DICHTSBIJZIJNDE VESPA DEALER ZIT HIER 30 KM VERDEROP EN ZE SPREKEN

MEESTAL ALLEEN PORTUGEES. IK NIET. BEN WEL 4 TALIG. DESUGGESTIE NAAR DE DEALER TE GAAN IS VOOR MIJ DE BESTE. IK HOU NIET VANB SNIJDEN OF

BREKEN. DE KOSTEN ZIJN GEEN BEZWAAR.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...