Ga naar inhoud
Vespaforum.be

aankoop gts300


ice man

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Sta op punt om de overstap te doen van een gts 125 naar 300

Even een vraagje wat raden jullie aan een euro 3 of euro 4?mijn gevoel zegt dat de euro 3 minder problemen heeft en iets meer pk of power heeft dan de euro 4 modellen! En abs en start stop vind ik totaal niks op ne vespa.  Ik maak gemiddeld 1000 a 1500 km op ne jaar.dus ben zeker dat die motorblokken veel km's aankunnen mits goed  onderhoud. Graag wat advies .een supertech of hpe denk ik voorlopig niet aan omdat ik 2 vrienden heb die er nie tevreden van zijn ivm olieverbruik. Dacht dat de euro 3 gts 300 bijna niks  of heel weinig olie verbruikten. Graag wat advies

 

Link naar reactie

Weet niet of je dit draadje al gelezen hebt maar staat ook wat informatie in over de E3 en E4.

https://www.vespaforum.be/index.php?/topic/27988-mijn-eerste-vespa-gts-300/

Er zit niet veel verschil in qua prestaties en onderhoud omdat de motoren aardig hetzelfde zijn. De overgang van 125 naar een 300 is al een groot verschil, die extra pk die de E3 tov de E4 heeft merk je niet. Dan kan je je ook nog afvragen of je met een E3 eerder dan een E4 uit een milieuzone wordt verbannen. Zie dat zelf de komende jaren nog niet gebeuren maar die gedachte komt uit een glazen bol.
Zou me meer richten op km-stand, kleur en bijgeleverde opties zodat de Vespa in deze zaken aan je wensen voldoet.

Succes met de aanschaf, we zijn uiteraard benieuwd welke het geworden is.

  • Like 3
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Op 2/3/2022 om 08:42, Pilaf zei:

Weet niet of je dit draadje al gelezen hebt maar staat ook wat informatie in over de E3 en E4.

https://www.vespaforum.be/index.php?/topic/27988-mijn-eerste-vespa-gts-300/

Er zit niet veel verschil in qua prestaties en onderhoud omdat de motoren aardig hetzelfde zijn. De overgang van 125 naar een 300 is al een groot verschil, die extra pk die de E3 tov de E4 heeft merk je niet. Dan kan je je ook nog afvragen of je met een E3 eerder dan een E4 uit een milieuzone wordt verbannen. Zie dat zelf de komende jaren nog niet gebeuren maar die gedachte komt uit een glazen bol.
Zou me meer richten op km-stand, kleur en bijgeleverde opties zodat de Vespa in deze zaken aan je wensen voldoet.

Succes met de aanschaf, we zijn uiteraard benieuwd welke het geworden is.

Eindelijk is de sei giorni binnen.

20220429_181719.jpg

20220429_202053.jpg

  • Like 4
  • Wow 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 29/4/2022 om 23:40, Gio zei:

Schoon kleurtje. Proficiat met je nieuwe machien.

Dank u 

Op 30/4/2022 om 08:22, Vespaciao zei:

Veel plezier met je nieuwe "sei giorni"...gebaseerd op de "6-daagse" uit de jaren vijftig... "een faro basso met een dikke schoorsteen"...😈

vespa sei giorni 444444.jpg

Thx da rijd toch anders dan een 125😉

  • Like 2
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...