Ga naar inhoud
Vespaforum.be

en weer komen er een massa vespa te koop


JoinkeGTS

Aanbevolen berichten

@JoinkeGTSScooter (Vespa) rijden is niet voor iedereen weggelegd. Sommige willen na 1000km gewoon terug naar grote wielen en een tank tussen de benen met 18liter brandstof….met een proefrit kom je er niet achter of dit wat voor je is. Zie je zelf als een bevoorrecht persoon die het Vespa avontuur wel heeft overleefd.

(…en dan willen we hier uiteraard de komende jaren geen GTS advertentie van jou zien langskomen…😉…tenzij je upgrade naar een 300cc)

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar reactie
8 uur geleden, Pilaf zei:

@JoinkeGTSScooter (Vespa) rijden is niet voor iedereen weggelegd. Sommige willen na 1000km gewoon terug naar grote wielen en een tank tussen de benen met 18liter brandstof….met een proefrit kom je er niet achter of dit wat voor je is. Zie je zelf als een bevoorrecht persoon die het Vespa avontuur wel heeft overleefd.

(…en dan willen we hier uiteraard de komende jaren geen GTS advertentie van jou zien langskomen…😉…tenzij je upgrade naar een 300cc)

Dat zal niet snel gebeuren. Heb mijn GTS van 2018 en staan nu 13.000 km op de teller. In 2019 heeft ze niet veel gereden door een SAB (hersenbloeding) maar van zodra ik terug mocht rijden heb ik haar van stal gehaald. Heb me nu ingeschreven voor mijn A rijbewijs om ook naar het buitenland te kunnen en een eventuele upgrade naar 300cc. Het is en blijft een plezier om mee te rijden.

  • Like 3
Link naar reactie

Dat is een prima km-stand. Goed te horen dat het goed met je gaat en dat je weer kan rijden. Van een 300 ga je geen spijt krijgen, is qua rechterhandje nog iets leuker speelgoed dan een 125.

  • Like 2
Link naar reactie

Een gekietelde 2t is zowel qua linker- als rechterhand nóg veeeuul leuker…! 🤗 

  • Like 1
  • Haha 2
Link naar reactie

Je merkt dat wel vaker bij de betere merken zoals Vespa & BMW dat men dit koopt om te hebben en na enkele jaren, en heel weinig kilometers, ze dan te koop zetten omdat ze er niet (of bijna niet) mee rijden. Goed voor de mensen die een mooi koopje willen doen 🙂 

Heb zelf ook bijna 20 jaar (en meer dan 100.000km) gereden met "grote" wielen en sinds eind november van vorig jaar overstapt naar de "kleine" wieltjes. Ondertussen al 1.100 km gereden. Je kan de 2 niet vergelijken maar mijn Vespa rijdt gewoon zalig, veel leuker om hier toertjes te doen 🙂 Ik ga niet meer terug naar de "grote" wielen 🙂

  • Like 3
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...