Ga naar inhoud
Vespaforum.be

beetje tam de laatste tijd?


Aanbevolen berichten

Voor mijn gevoel is het de laatste tijd een beetje tam op het forum.

Ik zie nu in de p rubriek een reactie van mijzelf waar ik al enige tijd geleden als laatste op gereageerd heb.

Eerder kon zoiets niet zijn, er was elke dag wel wat nieuws.

Zijn dit Corona gerelateerde oorzaken of sterft het forum langzaam af?

Of zijn alle diehard vespisten inmiddels aan de rollator?

  • Like 1
  • Haha 2
Link naar reactie
3 uur geleden, Vespaciao zei:

We zijn even in "koffiepauze"...maar komen binnenkort met "volle kracht" terug 😉

vespa 3698695623.jpeg

Gaaf ding! 
 

Die koffie pauze duurt wel tamelijk lang, het lijkt meer een sabbatical..

 

Het strontweer helpt er ook niet bij. Wacht maar tot de eerste zonnestralen er zijn, en iedereen zijne Italiaanse ketel niet opgestart krijg😁

je toch denken dat juist door het strontweer mensen wat vaker op het forum kijken en binnen met een project bezig zijn.

Link naar reactie

Zeker de waarde van mijn collectie is sinds da aanschaf verviervoudigd.

Neemt niet weg dat er vast nog wel wat projecten gaande zijn.

Vrij zeker dat er nog wel wat draadjes openstaan waar geen leven meer in zit, die Vespa’s moeten toch nog ergens zijn.

@Nero blijkbaar word er toch nog wel gelezen ik heb nu binnen een dag toch al redelijk wat reacties.

Het is dus wel mogelijk om er een beetje leven in te krijgen

Link naar reactie

Gevoel voor humor is vur jan… ☝😲

aangepast door Frederik9111
  • Haha 1
Link naar reactie

We zijn nu al ondertussen experts geworden he 🤣🤣

We hebben geen vragen meer. 

Maar het klopt wel wat je zegt bowyer. 

Als je een nieuw topic plaatste,  had je al een reactie bij wijzen van spreken. 

Maar de oorzaak weten wij niet. 

Maar bij deze help ik je ermee door te komen in de moeilijke forum tijden 😂😂

Wel leuk dat je iets doet om deze prachtige forum in beweging te krijgen .

Maar hopelijk idd , dat wij ons een beetje herpakken om ons hobby in forum kunnen verder delen .

Of hebben we ons vespa veel te goed gefixt.  En werkloos zijn. 

Dromen om stukken te krijgen,  zonder teveel centjes te geven. 

Bowyer,  het moet ook leuk blijven niet. 

Mvg Gio 

  • Like 1
Link naar reactie

Ja dat geloof ik toch is dat jammer, fora zijn een bron van informatie en kennis die je via fb en dergelijke niet zo makkelijk toegankelijk is. 
En je leert op een bepaald moment ook de mensen die er vaak zijn een beetje kennen door hun reacties. 
 

Link naar reactie
2 uur geleden, josse zei:

10jr gelden was dit zowat de enige plek, maar ondertussen zijn er zoveel FB en Whatsapp-groepen, dat het hier inderdaad een beetje begint uit te sterven.

Klopt, en 10 jaar geleden was dit ook meer een community terwijl men nu alleen iets post als men een probleem heeft om daarna af te haken als het is opgelost (of niet). 

Groetjes, nero.    

  • Like 1
Link naar reactie
5 minuten geleden, nero zei:

Klopt, en 10 jaar geleden was dit ook meer een community terwijl men nu alleen iets post als men een probleem heeft om daarna af te haken als het is opgelost (of niet). 

Groetjes, nero.    

En dat is dan weer zoiets, prima dat je met een probleem vragen komt stellen maar laat dan ook horen hoe het gelukt is of dat je het hebt opgegeven en de Vespa verkocht omdat je toch niet zo’n doorzetter was of omdat je vriendje nu ineens een Honda DAX heeft en dat toch veel cooler dan een oude Vespa.

  • Like 2
Link naar reactie
50 minutes ago, nero said:

Klopt, en 10 jaar geleden was dit ook meer een community terwijl men nu alleen iets post als men een probleem heeft om daarna af te haken als het is opgelost (of niet). 

Groetjes, nero.    

Als ik naar mezelf kijk, klopt dat inderdaad wel een beetje. Ik kwam hier vroeger dagelijks, ook om gewoon wat te zeveren, maar nu heeft FB een beetje die rol overgenomen.

maar ik blijf het hier toch graag adviezen lezen en krijgen van velen, waaronder jij.  

  • Like 1
  • Bedankt 2
Link naar reactie
  • 4 weken later...

hoi allemaal ik ben nieuw hier op dit forum 

maar ik heb er al een tijd allemaal dingen opgezocht  supper leuk en erg goede info 

dus naar mijn inzien leeft het toch nog wel wil ik toevoegen dat ik geen f.b heb 

ik zal mijzelf eens even voorstellen  ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik een gs 150 had gekocht en kon het frame nr niet vinden 

mede door scooterhelp gevonden 

ik heb een scooter verzameling momenteel 36 stuks waarvan 4 vespa.s  gs 150 vs5t  gs 160  vsb1t serie 1 stuzzo vl1t  faro baso v31t 

daarnaast heb ik alle type  heinkel.s sommige dubbel

  bitri scooters  gemaakt in Nederland in dokkum  friesland waar ik vandaan kom  

verder heb ik cezeta /laboheme 501 502     zundapp bella  150  204   triumph tiggerss en tina        terot  bernadet  Peugeot iso  lambreta 

en dan staan er nog wat scooters bij gemaakt in Duitsland  England  Oostenrijk 

natuurlijk ben ik altijd opzoek naar zeldzame scooters of  scooters die ik kan verkopen om mijn hobby te kunnen bekostigen

nu ben ik bezig om dingen uit te zoeken voor mijn vl1t  dus ik ben een nieuwe topic begonnen  

waar nero mij al wat heeft geholpen misschien krijg ik meer hulp 

natuurlijk sta ik open voor vragen en als ik iemand kan helpen zal ik proberen ze te beantwoorden

m.v.g provv  

 

  • Like 4
  • Wow 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...