Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa vastzetten met spanriemen op remorque


Aanbevolen berichten

Ik heb mij vandaag een remorque aangeschaft om 2 Vespa's op te vervoeren.  Er staan 2 wielklemmen op.  Ik heb zowel oldies (8inch en 10inch) en een GTS300.  Iemand tips waar ik best mijn spanbanden kan vastmaken en waar zeker niet.  (Ik hoor verhalen van krom getrokken sturen).  Alvast bedankt, 

Tom

20220206_133850.jpg

Link naar reactie

Spanbanden rond hunne nek. 

Voor die 8 inch wielen slijpt je best een stuk van het opstaande gedeelte van je wielklem zodat je spatbord er niet tegen komt.

22.jpg

21.jpg

  • Like 3
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Op 7/2/2022 om 09:55, Wilby zei:

Spanbanden rond hunne nek. 

Voor die 8 inch wielen slijpt je best een stuk van het opstaande gedeelte van je wielklem zodat je spatbord er niet tegen komt.

22.jpg

21.jpg

hoi Wilby, no offence, maar volgens mij helpen jou voorste riemen enkel naar beneden drukken, maar geen zijdelings steun.  Die worden enkel rechtgehouden door je wielklemmen denk ik.  Volgens mij beter om 2 riemen rond stuurhuis te doen naar elke kant, dan kan de scooter niet naar links of rechts.

  • Bedankt 1
Link naar reactie

Doe ze tegenwoordig ook rond het stuurhuis, is idd wat stabieler maar vooral niet rond de handlebars want zal niet de eerste zijn die daardoor kapot gaat. 

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...