SSimons160GS Posted January 23 Share Posted January 23 Iemand nog een goede remtrommel liggen? De mijne op de foto is flink beschadigd na het zandstralen. Link to comment
Speedracer Posted January 24 Share Posted January 24 Ikheb hier nog verschillende remtrommels liggen maar je gaat enekel afmetingen moeten nemen. Is de centerboring met een conus + spiegleuf? Link to comment
SSimons160GS Posted January 24 Author Share Posted January 24 1 uur terug, Speedracer zei: Ikheb hier nog verschillende remtrommels liggen maar je gaat enekel afmetingen moeten nemen. Is de centerboring met een conus + spiegleuf? Yes 10" Conus Als je nog afmetingen nodig hebt kan ik je die straks wel bezorgen. Link to comment
Frederik9111 Posted January 24 Share Posted January 24 (edited) Is dat niet hetzelfde modelletje als 10" GS, Misa GL's,... e.d.? In reproductie helaas onvindbaar (toch niet toe ik er eentje zocht voor een GLa). Hier nog een duur New Old Stock-exemplaartje. Edited January 24 by Frederik9111 Link to comment
SSimons160GS Posted January 24 Author Share Posted January 24 14 minuten geleden, Frederik9111 zei: Is dat niet hetzelfde modelletje als 10" GS, Misa GL's,... e.d.? In reproductie helaas onvindbaar (toch niet toe ik er eentje zocht voor een GLa). Hier nog een duur New Old Stock-exemplaartje. Ja inderdaad dat is de juiste en ja te duur. Wat denk je , zou ik die van mij dan niet beter helemaal proberen te herstellen? Oppervlakkig zal best nog lukken, maar maak me eerder zorgen om de balans en de stevigheid... Link to comment
koeno83 Posted January 25 Share Posted January 25 Er zijn er wel wat te vinden ook voor minder maar de vraag is of ze beter zijn dan die je al hebt. Ik zou hem er gewoon opzetten en denk dat hij het prima zal doen. https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-vespa-gs3-bremstrommel/k0 https://vespa-gs-teile-shop.de/advanced_search_result.php?keywords=Bremstrommel&page=5 Link to comment
Recommended Posts