Ga naar inhoud
Vespaforum.be

tuning


Adrian

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Ga je voor de m1l gtr reedvalve op de cillinder? Parmakit w-force of pinasco zuera srv zitten in ongeveer dezelfde klasse.

Als je nog een pro cup 3 kan vinden heb je dezelfde cillinder als de oude m1r aan 1/3 van de prijs. (€170-190) 

Reken wel dat alles daarop moet afgestemd zijn. Minimaal een ets kruk, degelijke koppeling, degelijk primair en degelijk schakelkruis. (+evt een leuk uitlaatje!)

Ook je carters moeten aangepast worden. Niet zozeer de spoelpoorten maar wel de cover voor het vliegwiel moet afgezaagd/weggefreesd worden. Ook best het cillindervlak afvlakken om pakkingoppervlak zo groot mogelijk te maken

 

 

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...